mÄndag, juli 10, 2017

MĂ„ndagmorgonen 🙃

SÄ drar vi igÄng fjÀrde sommarlovsveckan,
Tiden gĂ„r fort dĂ„ man har roligt đŸ˜¶

Idag blir det UmeÄ och ett Äterbesök pÄ ortopeden UmeÄ Universitets Sjukhus,
Elins arm ska kollas upp...
vi hoppas pĂ„ det bĂ€sta đŸ€”
Det pratades om döda ben och en eventuell operation förra gÄngen vi var till ortopedlÀkare pÄ Sjukhuset.


OBS bilden Ă€r frĂ„n i lördags dĂ„ vi var i husvagn pĂ„ camping i Strömsund, JĂ€mtland đŸ˜¶
Vi kom hem igÄr söndag eftermiddag frÄn vÄr 48 timmars weekend tripp.


 Skickat frÃ¥n min iPhone

7 kommentarer:

Nilla sa...

Jag hÄller tummarna för att allt Àr som det ska med Elins arm <3 kram

Ama de casa sa...

Jag hÄller ocksÄ tummarna. HÄrt! (Du ska bara veta hur svÄrt det Àr att skriva med nÀsan nu nÀr hÀnderna Àr upptagna med annat... ;-) )
Kramar till er bÄda!

"LillaSyster" sa...

Jag hÄller tummarna!
Vissa har jag semester.....men jag jobbar för fullt pÄ projektet, har börjat att ÄterstÀlla lite nu pÄ fm pÄ balkongen. Kram

Ami sa...

Hoppas allt gÄr bra hos ortopeden! Jag hÄller tummarna för det :)
Kram

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera Ă€ven lĂ€rare & doula ★ sa...

Usch dÄ hoppas verkligen ni fÄr ett bra svar pÄ ortopeden.

znogge sa...

HÄller en tumme för att allt gÄtt bra pÄ dagens röntgenundersökning!

Kram

BP sa...

Har redan fyra veckor av sommarlovet gÄtt... tiden gÄr verkligen fort om man har roligt. Hoppas att dagens besök pÄ ortopeden i UmeÄ var ocksÄ roligt - alltsa att inga fler operationer behöv och att armen Àr o. HÄller tummarna hÄrt för det!!!