måndag 3 juli 2017

Första måndagen i juli


Idag är Elin på Stallet,

det är två dagars "dag-läger" 😊


Tyvärr så började det regna under natten och ja det regnar fortfarande.

Nu har Stallet ett Ridhus så de kan ju rida inomhus,
men det är ju ändå trist med regn.

Jag har ingen aning om vad de ska göra, jag släppte bara av Elin utanför Stallet,
dels för att det regnade... kändes inte speciellt nödvändigt att kliva ur bilen å bli blöt 😏
men i huvudsak på grund av att min allergi/astma är inne i en sämre period,
då jag nu är allergisk mot hästar känns det onödigt att gå in i Stallet.

Men det viktigaste är ju att Elin har skoj 😊




Bilder från tidigare besök på Stallet

 





8 kommentarer:

Kattis sa...

Så roligt med läger, hoppas hon får ett par riktigt roliga dagar!☺

sv: Jamen vissa likheter med husen på Santorini finns det nog så är nog inte så konstigt!☺
Kram

Ama de casa sa...

Trist att det skulle regna, men det blev säkert bra ändå :-)

Annie sa...

Vad trist med regn :/ Hoppas hon har det trevligt ändå :)

Sv: Ja tack så mycket<3 gillar inte åska så fick bråttom hem .. ;)

Kram

Days by Johanna sa...

dumt och utmana ödet och gå in ;) och dessutom då bli blöt på köpet....näääe :)

"LillaSyster" sa...

=) Hoppas att ni får lite bättre väder snart. Kram

BP sa...

KLart att det är viktigast att Elin har roligt!!! Men vem går frivilligt in i ett stall/en ridbana. Det stinker ju som bara den där.
Minns Sollentuna Ridklubb för många år sedan. En kollega var medlem där och undrade om jag ville göra deras hemsida. - Självklart, kul, svarade jag. Men efter fotograferingen i stallet, båsarna m m höll jag på att kräkas. Det var ett kortvarigt förhållande om man säger så...

Nilla sa...

Hoppas att Elin får det mysigt trots regn <3 kram

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★ sa...

Håller med dig <3. Härliga bilder :). Är också allergisk och har astma :)