mÄndag 19 juni 2017

Vad jag gjort dĂ„ jag icke har bloggat đŸ€”

Har ju varit lite osynlig senaste tiden,
anledningen har varit kalasande Ă„ fylleri 😏

J fyllde ju nÀmligen 50 Är i torsdags,
alltsĂ„ var han ju fyllerist... 
det heter vĂ€l sĂ„ dĂ„ man fyller Ă„r 😊




Först firade vi med tĂ„rta 😊
Mina förÀldrar & R liksom J & Elin Àr pÄ bilderna,



Lite av den blomprakt som förgyller vÄrt hem efter de senaste dagarnas kalasande,





Elin och R i torsdags,










Vi var ut och Ă„t middag,
firade födelsedagsbarnet 💗
Vi de var bara lilla familjen.





Yes 😊 nu vet Ni vad jag gjorde i torsdags... fortsĂ€ttning följer 😏





9 kommentarer:

znogge sa...

SÄ trevligt! Grattis i efterskott till den femte nollan. Hoppas J var nöjd med firandet :D

kram

Days by Johanna sa...

Grattis i efterskott till J =) LÄter som ett hÀrligt fylleri ;)

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera Ă€ven lĂ€rare & doula ★ sa...

Men du sÄ roligt :D. Alltid kul med firande :)

Jennifer Queen sa...

Grattis i efterskott :D

BP sa...

Stort GRATTIS till fylleristen!!! Nu Àr det bara att satsa pÄ ett 100-Ärigt fylleri;-)

Fantastiskt fina bilder frÄn firandet som dessutom ju skedde i underbart fint vÀder - bara en sÄdan sak!!!

Kul Àven att bekanta sig med R, C:s partner. Han ser himla trevlig och mjuk ut tycker jag.

Å min favo bild Ă€r den med Elin som sitter pĂ„ gatan. PĂ„ vanliga bilder Ă€r hon en kopia av dig, men pĂ„ den bilden liknar hon J... tycker jag dĂ„.

ullie sa...

grattis igen till till lilla maken .
jodÄ de sov ute har skrivit lite om det nyss
nja det gÄr ju sÄdÀr tycker vÀrken e bÀttre men har ÀndÄ ont. o sÄ svÄrt att böja pÄ ett visst sÀtt mÄste kanske frÄga sjukgymn igen vi gÄr se hur det gÄr kramiz vÀnnen o klart ni ska fira

Nilla sa...

SĂ„ trevligt ni ser ut att ha haft. Grattis i efterskott till fylleristen. Kram

Ama de casa sa...

Vad trevligt! FörstÄr att bloggen hamnade lite i skymundan :-) Stort GRATTIS till J! :-)

Annie sa...

SÄ kul :) roligt att höra lite om hur du haft det! :)
FörstÄr att bloggen fÄr vÀnta lite dÄ ;)

Hoppas din dag blir hyfsad/bra :)

Kram