onsdag, juni 07, 2017

Regntunga skyar och det är bara att gå, gå, gå


Söndag 4 juni


Först en Bullen promenad








Sedan en Frost promenad







Måndag 5 juni

En Bullen promenad i regnet... inte riktigt vad jag hade tänkt 😏

Under hela månda'n regnade det typ mer eller mindre, typ ständig nederbörd,
temperaturen var ju mindre skoj, låg runt + 8 som varmast.
Nåväl, framåt 19tiden började det klarna upp å jag drog på mig "överdragisar" å begav mig ut,
yes jag har ju ett par kilometer att klara av denna vecka så... bara att gå 😉
Då jag å Bullen kommit ner till Simhallen, bild nr 3 ja då kom regnet,
men då jag är nalta envis så jo vi fortsatte att gå...
regnet föll å blöt blev Bullen, han ogillar att bli blöt så nä nöjd var han icke.
Vi mötte ett par personer som tittade lite konstigt på oss under sitt paraply 😌




 








Helt ärligt kan jag väl säga att jag INTE hade gått en 4km promenad i detta väder om nu inte jag har ett mål jag vill klara av å då är det bara å gå, gå, gå 😉



Blogg100 logotype
  Det här är inlägg nr 99 till Blogg 100
 

10 kommentarer:

Annie sa...

Vad fint du gjort på bloggen med din header och det! :)
Du är duktig med dina promenader, riktigt duktig tycker jag :)

Hoppas att du får en hyfsad/bra dag<3

FREEDOMtravel sa...

Här regnar det oxå! Själv tog jag sommarkläder och åker runt med lokaltrafik mellan olika möten, utan paraply ... suck

Nilla sa...

Här har det öst ner hela dagen, och så hade vi avslutning utomhus på noseworkkursen :-p kram

Ama de casa sa...

Duktigt kämpat! :-)

Days by Johanna sa...

Ny fin design ( låter som den förra var ful, men du fattar vad jag menar)

Bra att ni drog er ut och att ni klara er lite utan regn.

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★ sa...

Så fint du gjort det här :).
Sen så tråkigt med vädret vi får dras med nu :/. Trodde på finare sommar i år :)

BP sa...

Skitsnygg ny header - lite mystisk! Love it!
Å du - toppen kämpat i skitvädret. Vet precis vad du menar, då jag befann mig i samma situation som du idag. Å då märker man att det finns liksom inte så många tak/överhängnader ens i Stockholm som kunde fungera som skydd mot regn och blåst...

"LillaSyster" sa...

Bra gjort!

Kattis sa...

Regn verkar vara standard över hela vårt avlånga land nu för tiden. Men ibland när man väl är ute mitt i en promenad och det börjar regna så kan jag tycka att det är lite mysigt, förutsatt att det inte är allt för kallt samtidigt!�� bra jobbat att ni fortsatt promenaden trots regnet!

sv: Åh jag hoppas verkligen att allt gick bra för J igår. Låter ju bara underligt att sätta någon i taxi 18 mil direkt efter en op, förstår om gårdagen var lite nervös.

Kram

Ami sa...

Duktigt gjort av dig :)
Kram