onsdag, juni 14, 2017

Mitt i veckan - sammanfattning

 

 

 11 juni

Söndagspromenad med Bullen 



och även en söndagspromenad med Frost


12 juni

Måndagspromenad med Bullen



13 juni


Tisdagspromenad

Igår tisdag var faktiskt första gången jag fick sällskap av C,
detta fastän  hon varit i Åsele på heltid sedan 6 juni,
men hon har i princip jobbat dygnet runt,
jag tror att det är tre nätter under denna tid som hon inte har jobbat,
och ungefär en halv dag... vilket var igår,
C var ledig från typ 12 igår mitt på dan, till i morse nån gång omkring 8.30.






14 juni

Onsdagspromenad





 


 

 







 

 

 

Vecka 1,  8.68 km

Vecka 2,  14.2 km

Vecka 3,  20,23 km

Vecka 4,  20.16 km 

Vecka 5,  19.57km

Vecka 6,  15.7km 

  Vecka 7,  18.36km 

Vecka 8,  2.90km

Vecka 9,  2.25km 

Vecka 10,  10.33km

Vecka 11,  10,51km 

Vecka 12,  10,24km

Vecka 13,  24.47km

  Vecka 14,  24,13km

Vecka 15, 25,07km

vecka 16, 27.14km

vecka 17/mitt i veckan onsdag 20,48km



 

 





Jag har nu gått 27 mil och 4 km





12 kommentarer:

BP sa...

Helt underbara bilder! Åsele är sååååååå mycket finare sommartid (=utan snö) än under vintern måste jag säga.

Om jag var C så skulle jag vara helt slut! Hoppas hon får riktigt bra betalt för det häst- - jag menar barnjobbet.

Ama de casa sa...

Vilka härlig bilder! Och snaaaart har du nått ditt mål! :-D

Ami sa...

Du är duktig som orkar! Och vilken fin header du har gjort :)
Kram

Nilla sa...

<3 <3 <3

znogge sa...

Trevligt att få sällskap av c men så mycket hon har jobbat. Men "di unga di kan"!

Kram

ullie sa...

ja det är kul i fall c är ledig o kan då me oj va hon jobbar men det är ju skoj
va duktig du är me dina promenader . <3
ja det är ju det o me skulder från ett ex ännu efter typ 17 år så usch o tvi

ja ja nog gnällt hjälper ju knappt men surt är det
hoppas i vartfall på ny säng på ett eller annat sätt
kram finaste o ha en fin morgondag

Therese sa...

Jag är grymt imponerad av dig och dina promenader!!!! Du är otrolig Åsa! Och C lär ju bli som en Zombie så som hon jobbar ;-) Skämt å sido så verkar det sannerligen inte vara en barn(!)lek hennes jobb... Massa kramar från en usel bloggvän, läser ju via mobilen å är då usel att kommentera... KRAM!

Veiken sa...

Halloj! Hoppas att du mår bra och kan njuta av den ljusa årstiden. Stor kram från mig lite längre söderut!
Så fina bilder....

icaibloggen sa...

Sv: Tack! :) Jag var sjukt lycklig den stunden. Hade glömt hur skönt det var att ligga där i varma bassängen och sen bara att få leka med syskonbarnen i vattnet med att den ena skulle visa hur hon lärt sig simma och den den andra hoppa från kanten, det gjorde dagen så underbar!! :)

Så vackra bilder du tar <3

"LillaSyster" sa...

=) Heja snart i mål! Ha en bra söndag. Kram

Kattis sa...

Så härliga bilder du bjuder på!😀 mysigt att C äntligen kunde haka på också, lät rätt jobbigt att jobba så mycket!

Miranda Frings sa...

Jäklar va du har stått i med dina motionsrundor! Inte illa jobbat! Blir något glad över att se, att du alltid tar med dig dina hundar. Många som har hundar är ute och går, men har sällan med sig dom på sina rundor. Heja dig. Sköt om dig nu! Kram ♥