tisdag 6 juni 2017

LOKA


Jag är nästan beroende av LOKA 😊 
då jag typ aldrig dricker kranvatten är detta det jag dricker typ jämt...
ja jag alternera mellan te, kaffe och LOKA 😊

Det är inget fel på vårt vatten, absolut inte,
men typ enda gången jag dricker kranvatten är hos mina föräldrar, 
då till maten... hemma hos oss dricker jag faktiskt vanligtvis te,
eller ja jag dricker ingenting medan jag äter,
te dricker jag efter det jag ätit upp 😊

 

Denna här... gurka & mynta, nä inte min smak så att säga 😜
Inte direkt dålig, men ändå nä 😕

Blogg100 logotype 
Det här är inlägg nr 98 till Blogg 100
 


Skickat från min iPhone

5 kommentarer:

znogge sa...

Mineralvatten dricker jag sällan men det blir tyvärr en del Pepsi Max! På gott och på ont ;-)

Kram och ha en bra nationaldag!

Ama de casa sa...

Enligt mig ska ett gott vatten vara iskallt och inte smaka nånting alls. Gärna bubblor, men utan nån smak :-)

BP sa...

Här är vi helt olika! Jag dricker ALDRIG mineralvatten eller andra kolsyrade drycker. Det enda jag gör då är att rapa hela tiden så...

Dricker nästan alltid kranvatten till måltider här hemma. Det enda som jag är beroende av är dock Brämhults till frukost. Å deras juicer spär jag ut med kranvatten för annars är de för sträva. Dricker aldrig saft heller, då jag inte gillar söta smaker.

PS. Gurka och mynta - nja! Blandat med yoghurt och vitlök som "dip" till en grekisk måltid - helt okej, men inte som dryck. DS.

Nilla sa...

Jag dricker nästan bara kranvatten. Vårt smakar nästan som härligt källvatten, får passa på och njuta extra mycket nu för snart blir det kommunalt vatten. Kram

Ami sa...

Den smaken har jag aldrig provat! Jag gillar bubbelvatten, men blir så uppkörd i magen av det, så därför blir det kranvatten!
Kram