lördag 3 juni 2017

Fortsätter på samma tema som igår

 

Tisdag 30 maj

En Bullen promenad






 Kapade av Bullen en del av huvudet/nosen då jag tog bilden,
var ju mest inställd på bakgrunden så jag missade att Bullen gick ett par steg framåt.



Onsdag 31 maj

En Bullen promenad




 Tänkte på Ama när jag såg hur bilarna stod parkerade vid Vulcen,

 Någon glömde sina handskar här på stenen...

 På väg hem mötte jag å Bullen en Elin som kom cyklande,

 Här trampar Elin i väg å lämnar mig å Bullen efter sig,

Men vi hann i kapp henne å följdes åt sista biten hem.

I onsdags fick vi ju åter igen besök av Js dotter och nu följde ju hennes man R med 😊



Vi passade på att fira C med tårta,
C fyllde 25 år igår fredag,
Nästa gång C kommer är på onsdag den 7 juni.


9 kommentarer:

BP sa...

Såååå otroligt fint det är hos dig utan snö!!! Ren njutning kan jag säga. Å vilken snygg man C har. Lammkött för mig iofs, men snyggt är snyggt;-)

Lapplandsjäntan sa...

Kan inte annat än hålla med BP 😁 Ses till veckan 😘

icaibloggen sa...

Sv: Såklart man kan jämföra. Det är ju så att man river upp mycket minnen, trots att vi inte pratar sådant precis, men vi pratar ju om känslor, så man börjar ju tänka en massa. Men det är bara att se att till slut kommer ljuset igen!

kram

Ama de casa sa...

GAAAHHH!!! Och utan förvarning... Papperspåsen, var har jag papperspåsen!!!
:-)

Men vilka härliga bilder du bjussar på! (Ja, utom en då... ;-) )

Stort GRATTIS till C i efterskott :-)

Ha en härlig pingstdag!

Annie sa...

Vad fint det är i dina trakter och kul att se det utan snö ;)
Fina bilder :)

Hoppas DU får en fin och bra söndag<3

Kram

Ami sa...

Grattis till C i efterskott! Och den tårtan såg väldigt smarrig ut!
Kram

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★ sa...

Vilka fina bilder :). Sen sån söt liten gubbe där på stenen :)

ullie sa...

ja det funkade inget igår o dumsida idag me
ja just ja nu ser ja båda. då kommer hon nästa gång på min födelsedag :D
grattis till C i vart fall hurra

Nilla sa...

Vilka härliga bilder :-) kram