torsdag 11 maj 2017

Torsdagens Sjukhusbesök

đŸ˜¶ UtstĂ€llning pĂ„ Sjukhusbiblioteket Lycksele

Dagens Sjukhusbesök blev ett positivt besök, kĂ€nns bra đŸ˜¶
Samma lÀkare nu som i april förra Äret dÄ allt började,
en trevlig och empatisk lÀkare som tar sig tid och förklarar.

De metastaser som  upptĂ€cktes förra Ă„ret har inte utvecklats,
Àven om de skulle börja vÀxa sÄ gör sjukvÄrden inget,
eftersom pappas Älder gör operation riskfylld
och cellgifter sÀtts inte in av samma anledning.

Pappa fick en OK-stĂ€mpel, Ă„terbesök om ett Ă„r 👍


Blogg100 logotype 
 Det hĂ€r Ă€r inlĂ€gg nr 72 till Blogg 100


Skickat från min iPhone

9 kommentarer:

ullie sa...

Mysigt att du kikar in min vÀn
SÄ skönt me pappa dÄ
sov sÄ gott nu dÄ vÀnnen hoppas pÄ mÄnga timmar sömn kramar fina

BP sa...

Tycker det Àr fantasiska nyheter!!! Hoppas ni firade pÄ ett eller annat sÀtt!
Å vilken kul grej med vespan! Ett nytt grep dĂ€r - alltid vĂ€lkommet tycker jag:-)

znogge sa...

Men det var verkligen positiva och goda nyheter! SÄ skönt för er alla :D

Kram

Annie sa...

Men vad bra med positiva nyheter sÄ skönt! :)

Ha en bra dag :)

Kram

"LillaSyster" sa...

DÄ kan ni pusta ut lite i alla fall. Cool utstÀllning pÄ sjukan. Nu Àr jag hemkommen efter dagens jobb, började tidigt idag - sÄ nu tar jag helg. Ska börja med att Äka till Ikea och köpa en mörklÀggningsgardin till gÀstrummet. Det Àr syrran som sover mest i det dÀr rummet dÄ hon jobbat natt och inte klarar av att köra 5 mil hem och nu skulle det bli mer nÀtter.... sÄ det Àr vÀl bÀst att det Àr mörkt i rummet. Ha en bra fredag! Kram

Ama de casa sa...

Vad skönt att pappsen fick en OK-stÀmpel och att bilresan gick bra :-)

Vilken fin vespa! En sÄn skulle jag kunna tÀnka mig. Fast inte hÀr dÄ... :-)

Ha en fin dag!

Ami sa...

SÄ skönt att höra att din pappa fick OK :)
Kram och trevlig fredag!

Nilla sa...

Vad skönt <3 kram

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera Ă€ven lĂ€rare & doula ★ sa...

Men du sÄ skönt att din pappa fick en okejstÀmpel :)