tisdag 16 maj 2017

Hjo 171 km


Lördag 13 maj



 







I lördags gick jag å C ut med the dogs,
som Ni ser finns det fortfarande snödrivor på vår gård,
men för var dag som går så mindre snö...
förhoppningsvis har vi snöfritt 1 juni.


 

 

Vecka 1,  8.68 km

Vecka 2,  14.2 km

Vecka 3,  20,23 km

Vecka 4,  20.16 km 

Vecka 5,  19.57km

Vecka 6,  15.7km 

  Vecka 7,  18.36km 

Vecka 8,  2.90km

Vecka 9,  2.25km 

Vecka 10,  10.33km

Vecka 11,  10,51km 

Vecka 12,  10,24km

 

Jag har alltså nu gått sammanlagt 153,13km 

 

18km kvar till Hjo

 

Hjo 171 km
Här serverar vi lasagne och ett varmt välkomnande.

 

   


Vecka 13 är målet att jag ska lyckas ta mig de där 18 km som är kvar till Hjo.



Blogg100 logotype 
 Det här är inlägg nr 77 till Blogg 100

7 kommentarer:

"LillaSyster" sa...

Bra! Du är ju mer än halvvägs =) Heja heja!

Ama de casa sa...

Det går BRA nu! :-)

Maria sa...

Heja heja :-)

Days by Johanna sa...

Du är så duktig, och skön snön försvinner mer och mer!

znogge sa...

Det går framåt så kämpa på :D

Kram

BP sa...

Du KAN, du VILL och du SKA. Så ska det låta:-)))) Klart du klarar ditt mål!!!

Snödrivorna är visserligen extremt deprimerande. Förstår inte hur man kan bo/leva så högt i norr med snö halva året. MEN sedan tänker jag på somrarna ni har i Norrland med ljust hela natten och värme. Å då förstår jag;-)

ullie sa...

hjo som är så himla fint! Vill snart åka dit då ses vi fniss

ja vännen ja vet va ja gnäller men idag kände ja typ ja emigrerar åhh så tröttsamt väder. men de har lovat fint till helgen .

Äntligen lite mera barmark hos er då ? Härligt
Det enda är väl att det är väldigt ljust hos er eller uppåt så ?

nu snart läggdags för nattugglan
kramiz fina vännen
Ha nu en toppen dag i morgon natti kram