tisdag, maj 09, 2017

Det blev två promenader i lördags


Lördag 6 maj

 



I lördags blev det två promenader,

helt ärligt blev det två promenader helt enkelt bara för att jag är så jäkla tjurig,
jag hade bestämt att jag i alla fall skulle lyckas gå 1 mil under veckan,
å då jag räknade ihop mina kilometer så hade jag gått för lite...
alltså fanns det ingen ursäkt, jag var ju bara tvungen 😏

Jag kan väl säga att när huvudet är dumt får kroppen lida 😜




Jag gick båda promenaderna längst elljusspåret.

 

 

Vecka 1,  8.68 km

Vecka 2,  14.2 km

Vecka 3,  20,23 km

Vecka 4,  20.16 km 

Vecka 5,  19.57km

Vecka 6,  15.7km 

  Vecka 7,  18.36km 

Vecka 8,  2.90km

Vecka 9,  2.25km 

Vecka 10,  10.33km

Vecka 11,  10,51km

 

Jag har alltså nu gått sammanlagt 142,89km 

 

Nu är Hjo målet  

Hjo 171 km
Här serverar vi lasagne och ett varmt välkomnande.

 

Blogg100 logotype 
 Det här är inlägg nr 70 till Blogg 100

 

 

 

 

8 kommentarer:

znogge sa...

Du kämpar verkligen på bra :D Härligt för med envishet kommer man långt!

Kram

"LillaSyster" sa...

Mot Hjo! Bra kämpat! Kram

Ama de casa sa...

Duktiga du! Ska väl bli gott med lasagne :-)

Ami sa...

Du är duktig som kämpar på ! Heja dig :)
Kram

FREEDOMtravel sa...

Det kan vara en bra egenskap att vara tjurig! :) Heja, heja!

Nilla sa...

Galenpanna ;-) kram

Maria sa...

För några år sen gick jag från Ystad till Haparanda. I steg alltså - inte på riktigt. Jag är inte helt galen......
Andas lugnt ♥

BP sa...

Suveränt jobbat! Å jag lovar om du hade varit här så hade du gått ännu längre i värmen:-)