lördag 22 april 2017

Veterinärbesöket i torsdags


Jag antar Ni märker att jag är aningen off,
Och troligtvis har Ni förstått varför,
att jag funderar och tänker...

Tyvärr får Ni tillfälligtvis nöja Er med en kort uppdatering.


Torsdagens veterinärbesök hos Fjällveterinären i Strömsund var ett bra besök,
det känns hyfsat nu efteråt...
Vissa frågor fick svar och hur framtiden ser ut tar vi en annan dag.
Om en vecka går vi svar på prover och innan dess tar jag/vi inga beslut.

Blogg100 logotype 
Det här är inlägg nr 54 till Blogg 100


Skickat från min iPhone

7 kommentarer:

znogge sa...

Beslut kan fattas först när man har alla fakta i frågan och därefter väga för och emot.

Kram och ha en bra helg!

Ama de casa sa...

Skönt att det åtminstone känns hyfsat! Nu håller jag tummarna för bra provsvar!
Kram

Ami sa...

Jag håller också tummarna för bra provsvar!
Stor kram!

"LillaSyster" sa...

Förstår om du känner dig off, han är ju en familjemedlem. Håller allt jag har för ett bra provsvar. Kram

icaibloggen sa...

Tack för att du peppar mig så med dina fina ord! Du ska veta att jag uppskattar det!! :) <3

Hur mår du?

Kram

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★ sa...

Håller tummarna <3

"LillaSyster" sa...

Det börjar med en liten Dahlia, sen växer beroendet =)
Nä, jag bara skojar - vad kul att jag kunnat inspirera dig! Vad blev det för sort? Ska du ha den i kruka eller ute i det fria? Du kan börja att driva på den nu. Ha en fin söndag. Kram