onsdag, april 26, 2017

Sammanfattning




Sammanfattning

 

 

Vecka 1,  8.68 km

Vecka 2,  14.2 km

Vecka 3,  20,23 km

Vecka 4,  20.16 km 

Vecka 5,  19.57km

Vecka 6,  15.7km 

  Vecka 7,  18.36km 

Vecka 8,  2.90km

Vecka 9,  2.25km


Yes jag är skitbesviken och ledsen,
jag ville ju fixa detta...
Jo Yes jag fattar att jag inte rår för att jag mår sämre,
att jag bör acceptera att min sjukdom är i ett dåligt skov,
men nää jag gillar det inte,
jag blir faktiskt ledsen, känner mig värdelös.

 

Jag har alltså nu gått sammanlagt 122.05km  

 

  Fagerhult 133 km

En fullvärdig depå igen.
(Ca 1 mil norr om Fagerhult finns vattendepån för självservering under lördagen)

 

 


Jag har alltså  gått en (1) promenad veckan senaste tiden.

 


6 kommentarer:

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★ sa...

Tycker det är bra, du lyssnar på kroppen. Det är det viktigaste :)

znogge sa...

Jag kan förstå din besvikelse men samtidigt så har du ändå gått väldigt mycket vissa veckor så mitt råd är att fokusera på det positiva! Ja, jag vet att det inte är lätt...

Kram

Ama de casa sa...

Det ena ger det andra... Hoppas du mår bättre snart så du slipper känna på det där viset. Jag tycker faktiskt att du är orättvis mot dig själv!
Kram

Days by Johanna sa...

Kan förstå du är besviken, men ditt mående måste gå först. Du har redan gått otroligt långt, det får du tänka på istället.

"LillaSyster" sa...

Du är inte värdelös, du har ju gått tjejvättern! Snart i mål på Halv Vättern. Jag vet att du vill gå hela Vätternrundan, men jag lovar loppet finns kvar, ibland så går det inte som man tänkt. När jag cyklade tjejvättern första gången hade jag satt upp ett mål: Under tre timmar! Kan säga att jag var asförbannad då jag kom i mål och missat mitt uppsatta mål med tre minuter. Men till året där på hade jag två minuter tillgodo - som sagt det går inte alltid som man planerat. Men det är bara att ta nya tag. Kram

Nilla sa...

Var inte så hård mot dig själv, du har ju gått jättelångt trots en bråkig kropp. Kram