onsdag 19 april 2017

Onsdag - meningen med livet?


Jaa jag vet inte jag...  men nää det är inte lätt, utan mest bara tungt just nu.

Det här med plötsligt absolut skitdåligt
- så mycket sämre mående -
som aldrig typ går över, 
tar mer energi än vad jag har och nää jag orkar faktiskt inte.

Även om livet egentligen inte är ett straff å det finns mycket att vara glad, 
över så... nää glad är jag inte å livet är ett straff.


Okey, jag vet... jag borde inte klaga, det finns dem som har det värre.



Blogg100 logotype

Det här är inlägg nr 51 till Blogg 100

10 kommentarer:

Kattis sa...

Tråkigt att du mår så dåligt nu!�� visst kanske det finns andra som har det värre men det gör ju inte att du mår mindre dåligt så nog får man klaga när det är jobbigt! Hoppas dock det är övergående så du snart mår bättre!<3

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★ sa...

Stor kram till dig och ditt mående <3

Ama de casa sa...

Trist att du mår så dåligt nu igen...
Kram!

Znogge sa...

Jo, det finns det men det är sällan någon tröst för egen del...

Kram och krya på!

Maria sa...

Kram ♥

Therese sa...

Hoppas det vänder ❤️ Här har jag bitit ihop och varit på bio idag, men i morgon åker barnen till mormor och morfar i ett dygn så jag kan jobba undan med gott samvete och vara ledig större delen av fredag, det är planen iaf. Skönt att fixa morgondagens möten via länk och slippa milen i bilen, fixar inte det just nu, laddar för kommande veckas resa istället. Ha en fin kväll ❤️

Nilla sa...

Det finns väl alltid folk som har det värre men det gör det ju inte lättare för dig att kämpa med din hälsa. Kram

BP sa...

Ligger hopplöst efter här hos dig, då du lägger upp så många inlägg...;-)
Gillar grillningen, Elins jacka i min favofärg och din J som är "modig" att visa sig med en ciggpå din blogg. Gillas skarpt då jag också röker;-)

Tyker det är så himla o-kul som du säger att du mår skit. Det var ju inte så länge sedan som du kände lite hopp å nu mår du dåligt igen. Beundrar dig att du orkar. Vet inte om jag var lika stark som du faktiskt. Kram tjejen!!!

"LillaSyster" sa...

Hör att du har det tufft. Tänker på dig vännen. Kram

Ami sa...

Stor kram till dig!