fredag, april 28, 2017

Bullen promenad torsdag 27 april


Torsdagens Bullen promenad

Veckans tredje promenad.


Målet är att jag ska lyckas gå minst 1 mil denna vecka,

Jag vill lyckas ta mig förbi denna stoppkloss...

Fagerhult 133 km













Alltså förstå min min förvåning då jag åter igen glömde kameran hemma 🤡

Eftersom J skulle till Sjukstugan skjutsade jag dit honom innan jag parkerade framför Hembygdsområdet å tog med Bullen på promenad 🐾

Att kondition är en färskvara som måste underhållas är helt klart,
jag är helt jäkla slut på efter promenaden... 👣

Förutom att jag typ inte orkar något så är jag dessutom ständigt trött.

Helt allvarligt har jag börjat fundera på om det är nån ny infektion som "spökar",
jag har ju mått så mycket bättre efter "operation tandhälsa" för drygt ett år sedan,
nu är det ju plötsligt så mycket sämre...
efter 10 månaders "Inbillningsfrisk" så är jag åter igen sjuk.

Efter detta med allergi/utslag/eksem i ansiktet i början av april har ju hela jag plötsligt börjat må sämre, mera trött och orkeslös, mera värk och ett mycket sämre mående rent allmänt.
Frågan är ju VARFÖR?


Skickat från min iPhone



5 kommentarer:

Ama de casa sa...

Kanske dags för en större kontroll av allmänläget?

Men jag tycker du promenerar på bra - starkt jobbat!

BP sa...

Den frågan får du nog bara ett svar på om du uppsöker en läkare - igen. Förhoppningsvis en bra sådan. Tycker synd om dig men beundrar din envishet. Å vem vet var Fagerhult ligger - egentligen alltså;-)

Svar: Våra spanska grannar har en lägenhet här i Benidorm som de hyr ut bara till vänner och bekanta. Så vi hyr den. Ifjol och i år hyr vi en för fem veckor. Tidigare år hyrde vi den för allt mellan en och fyra veckor.

ullie sa...

idag har ja varit på både vårdcenral o läkare . ja har högt undertryck o blir svimmfärdig o sen har ja ju varit sjuk eller förkyld i veckan o svimmfärdig så de ville kolla o ja det är väl bra men kanske något du har i kroppen som gör det värre. detta har ju varit här typ två veckor nu ja som aldrig svimmat eller är svimmsfärdig är det jämt nu

ja tar alla mina kort med mobilden går jätte bra har ingen kamera längre o mobilen är alltid me =)

önskar ni får en fin lördag o du mår bättre vännen kramar

znogge sa...

Tråkigt med sämre mående efter så pass lång tid. Kanske har du någon infektion som spökar i kroppen? Lycka till med ditt promenadmål för visst kämpar du på hur bra som helst!

Kram

Nilla sa...

Det låter ju inte helt otroligt att du har någon infektion som spökar. Kram