torsdag, april 27, 2017

Bullen promenad tisdag 25 april


Veckans andra promenad, 

jo denna vecka har det blivit två hittills...



Då jag glömde kameran hemma... ja helt märkligt, jag har svårt att förstå det själv 😛
fick jag lov att ta kort på vår promenad med mobilen,
för det är ju så... utan bildbevis å runkeeper så gills inte promenaden.
Helt ärligt så tänkte jag först:
Va faan... nu skiter jag i det här!! 
då jag upptäckte att jag inte hade kameran med mig 😏



Då vår väg inte går att gå på... den är blöt, lerig, geggig å helt sinnessjukt otäck,
så tog jag bilen ner på samhället,
jaa först innan promenaden var jag till mina föräldrar å drack kaffe.

Efter promenaden var jag in på ICA å handlade,
alltså tre flugor på en smäll...


  1. social samvaro med mina föräldrar
  2. promenad
  3. handla


Som synes är snön på väg att försvinna... även om det går långsamt.


Blogg100 logotype

Det här är inlägg nr 58 till Blogg 100


Skickat från min iPhone

10 kommentarer:

Days by Johanna sa...

Bra med tre flugor i en smäll :)

Annie sa...

Haha eller hur, känner igen det ;)
Vill också ta kort på mina promenader och pw :)

Hoppas du har en ok dag :)

Kram

Nilla sa...

Vad skönt att snön är på väg bort. Kram

Ami sa...

Skönt att snön är på väg bort hos er!
Och att fika med föräldrarna är alltid trevligt :)
Kram

Ama de casa sa...

Haha! Känner igen det där på sätt och vis. Om jag går ut och inte har stegmätaren med, då vill jag bara gena hela tiden ;-)

Jag tror jag har sett mer snö i sydligare delarna av Sverige på sista tiden. Jag tycker ni har blivit av med en hel del!

Ha en fin kväll! :-)

znogge sa...

Skönt att snön börjar ge med sig hos er även om det inte går så snabbt.

Kram

BP sa...

Tre flugor på smällen - bra jobbat där! Å att snön äntligen är på väg att försvinna - bara en sådan sak. Gissar att du har längtat.
Bra gjort med prommisen:-)

Kattis sa...

Haha nä så klart det inte räknas om ingen annan kan se att du varit ute och promenerat!:P Härligt med 3 flugor i en smäll!
sv: Eftersom det skulle bli ett lite längre svar på din fråga om gränskontroller nu jämfört med förut så valde jag att svara i morgondagens inlägg istället!:) Men kort sagt, ja jag märker skillnad!

ullie sa...

hurra för duktiga dej 3 på en gång :d
ha ha ja tur det inte va ja säger ja där he h e

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★ sa...

Fina bilder i alla fall :D