tisdag 18 april 2017

Bilder, promenad, sammanfattning


Söndag 16 april

Påskdagen







Veckans första promenad 

Yes då min vecka börjar på söndag, 
så blir det så klart veckans första Bullen promenad på söndag 😊






 


Sammanfattning

 

 

Vecka 1,  8.68 km

Vecka 2,  14.2 km

Vecka 3,  20,23 km

Vecka 4,  20.16 km 

Vecka 5,  19.57km

Vecka 6,  15.7km 

  Vecka 7,  18.36km 

Vecka 8,  2.90km


Yes jag är skitbesviken och ledsen,
att knappt lyckas ta mig 3 km under denna vecka är skitdåligt,
men tyvärr sjukdom rår ingen för,
typ bara å gilla läget å hoppas på bättre mående framöver.

 

Jag har alltså nu gått sammanlagt 119.8km

 

  Fagerhult 133 km

En fullvärdig depå igen.
(Ca 1 mil norr om Fagerhult finns vattendepån för självservering under lördagen)

 

 

2 kommentarer:

Nilla sa...

Vilka härliga bilder <3 Förhoppningsvis mår du snart lite bättre igen. Kram

Ama de casa sa...

Duktigt spatserat av dig - jag tycker inte alls att du ska vara besviken. Du tog dig ut och trotsade måendet - eloge!

Ser mysigt ut med grillningen :-) Men du... Kanske dags att ta ned julstjärnan där på tredje bilden? Nu är ju till och med påska över... ;-)