torsdag, mars 16, 2017

Onsdag & torsdag promenad


Här kommer två nästan helt identiska promenader,
en onsdag Bullen promenad och en torsdag Frost promenad,

Onsdag

 












 Hemma på vår gård,

Detta är alltså det hus där Js Mansgrotta finns...


Jag påstår att J har stavat GODIS fel 😊
men både han å Elin säger att det står Gods 😌

Från övervåningen... jag gillar ju denna trappa 😉


Frågan är... kommer studsmattan och gungställningen ha kommit fram ur snön,
innan den 24 april då Elin fyller år?

 

 

Torsdag

 






6 kommentarer:

Ama de casa sa...

Ja just det ja - Elin och Anders delar ju dag! :-)

Här kommer vi troligtvis att ha snöfritt då den tjugondefjärde (som Anders sa när han var liten). Men nån studsmatta har vi inte, så han lär inte få hoppa på en sån i alla fall :-)

Häftigt med ett godishus! Jag håller med dig - klart felstavat :-D

znogge sa...

Ni har verkligen mycket snö fortfarande men jag hoppas att det är barmark till Elins födelsedag! Då kan det verkligen vara nog med vinter ;-)

Kram

Days by Johanna sa...

haha ja vi får väl se om de hinner kika fram innan hon fyller år.

och här i skåne är det stor risk för gräsnbränder, vilka kontraster haha


jaaaa våfflor är mums! far kan göra så goda våfflor.

Nilla sa...

Ni ser ju ut att ha rätt fint väder, här är grått, men jag föredrar snöfritt såhär i mitten av mars :-p kram

BP sa...

Ser att det fina vädret håller i sig hos dig. Kan även konstatera att snösmältningen på era väger inte är helt olik den på gatorna här. Undantag är väl att här ligger tonvis med grus överallt också...
Åsså tror jag faktiskt att studsmattan och gungställningen kommer fram till den 24 april. Jag hoppas det iaf:-)

ullie sa...

hade varit bättre om det stått godis tycker ja me :D
en bok ja såg nyss Jackie ferm o rövardotter läste om den på en ny tjejes sida hotell tvärdraget

Hoppas du mår lite bättre idag min vän Oj va massa snö ni har är det inte jobbigt för dej att gå i all snö?

kramar o natti