fredag 24 mars 2017

Fredagsmorgon Torsdagens bilder


Vet faktiskt inte riktigt vad som hänt denna vecka...
jag har väl aldrig känt mig så avslagen på länge,
typ inte känt mig direkt sjuk, men nä inte har det varit bra inte.

Har väl mest typ gjort ingenting,
vilket absolut är väl det mest vanliga.

En del promenader har jag väl gjort,
kanske kunde jag gått längre... 
men även om jag inte är helt nöjd så jo men visst jag kämpar på.

För övrigt har jag läst böcker,
jag å Elin har varit på biblioteket - stående onsdagshändelse,
å jaa jag har varit nere hos mina föräldrar.

Annars då... joo jag har ju lämnat/hämtat Elin precis som vanligt under veckan,
Sporthallen måndag och Stallet igår torsdag.

 


 


 


 

Idag fredag så är det plötsligt då en dag då jag ska göra en massa... ja alltså mer än normalt,
om en timme ungefär så ska jag skjutsa min mor till Lycksele för ett återbesök på Sjukhuset,
förhoppningsvis blir det ett positivt besök och allt går som planerat...
utan några ovälkomna överraskningar.

Förra gången... eller första gången min mor var på Sjukhuset var det ju något fel i huvudet på henne,
det var ju då det fanns risk för nån form av tumör eller liknande, men det var ju inte så... troligtvis.

Sedan så startar årets Vintermarknad idag, officiellt kl 12, men knallarna lär ju påbörja uppackning under morgonen/förmiddagen, just nu har de i alla fall tur med vädret.

Ikväll nån gång typ efter kl 18 kommer Js dotter, så Yes vi väntar på finbesök 😊

Men nu är det väl bäst jag tar å gör det jag måste innan avfärd mot Sjukhuset i Lycksele.

Blogg100 logotype
Det här är inlägg nr 24 till Blogg 100

 






Skickat från min iPhone

13 kommentarer:

Annie sa...

Jag tycker att du kämpar på bra<3

Hoppas det går bra för dig idag fredag-med det som du ska göra :)

Kramar!

znogge sa...

En intensiv dag med andra ord. Hoppas att det blir bra besked för din mamma i dag.

Kram

Ama de casa sa...

Håller tummarna hårt för mor din!

Här börjar dom plocka med marknaden typ mitt i natten (speciellt på sommaren) och sen tar dom ned den redan vid tvåtiden. Dom som handlar grönsaker varje vecka brukar gå till marknaden redan vid sju - åttatiden för att slippa stångas med alla människor som kommer lite senare.

Vilka fina hästar! Jag kan sakna det där med att rida ibland :-)

Nilla sa...

Tycker du kämpar på hela tiden och gör massvis. Tråkigt att du känner dig så låg, kanske behöver du lite mer vår ;-) kram

"LillaSyster" sa...

Fullfart idag då! Ha en det gott. Kram

Veiken sa...

Hoppas att det gick bra med din mamma idag..... Det är typiskt att det mesta samlas på samma dag! Det blir ju nästan en vårmarknad uppe hos er. Ha det gott. Kram

Kattis sa...

Hoppas det går bra för er på sjukhuset och att du hinner med det du ska idag!<3 Vilka härliga bilder du bjuder på också!
sv: nja skulle nog inte säga att den är mer riktad till vuxna än orginalet faktiskt...den är ju till största delen en kopia av den tecknade bara att den inte är tecknad! Synd att den bara visades så sent hos er!��

BP sa...

Fantastiskt fina bilder på hästarna! Å Elin ser riktigt kaxig ut med sin hjälm och den fina jackan i min favofärg.
Nu håller jag tummarna att allt har gått väl med din mamma.

Therese sa...

Hoppas ni får en fin marknadshelg! 💕 Vi packar inför morgondagen, känner mig inte supersugen på att sitta i bil men blir nog bra/kul då vi är där. Har iaf fixat hus och hundvakt som var lite osäker in i det sista. Blir lekland, shopping, bad, Ikea och god mat förhoppningsvis, men längtar redan hem 😂 Kram!

icaibloggen sa...

Sv: Skulle va kul att läsa den listan hos dig hihi kram

Lena i Wales sa...

Hoppas allt gick bra i Lycksele.
Marknadshelg låter roligt! Sköt om dej!

Maria sa...

Hoppas det gick bra med din mamma på sjukan och att du känner dig lite piggare idag!
Andas lugnt ♥

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★ sa...

Åh låter mysigt :D. Älskar marknader så hoppas ni har haft det bra där :D