tisdag, mars 07, 2017

En Må Bra 2017 söndag


Allt som glimmar är inte guld och vissa dagar minns man bättre än andra.

Nu blir det en rejäl bildbombning 😋

En Frost promenad

Söndag 5 mars

 











 Har jag berättat om hur fantastisk jag tycker denna femte årstid är,
YES i Norrland är Vårvinter en helt underbar årstid 😊
Om jag skulle behöva välja en favorut årstid så kommer Vårvintern först,

 Förutom en söndagspromenad med Frost så blev det lite grillning,
lite goa klämmackor å lite eldning,





 Inte SÅ ofta jag bjuder på en bild på mig,
men ibland händer det... vid ytterst speciella tillfällen 😉








Alltså fattar Ni hur fint väder vi hade i söndags, helt jäkla underbart.






Blogg100 logotype
Det här är mitt sjunde inlägg till Blogg 100
Regler för Blogg100
  • Blogg100 startar onsdagen den 1 mars 2017  
(men det går bra att hoppa på utmaningen även senare).
  • Varje dag, 100 dagar i rad
måste minst ett nytt inlägg publiceras på din egen blogg

12 kommentarer:

Lapplandsjäntan sa...

Hem till Berget - längtan som inte är å leka med! Så fint ni haft det 💕
Nu ska jag snart iväg på cykelgrupp på NUS och sen ska jag och R utnyttja presentkort på iksu spa och bara vara i värme och vatten.

znogge sa...

Så kul att du också ville vara med på en bild :D Kan tänka mig att det smakade mycket bra med grillat utomhus. I alla fall så kände jag plötsligt hur hungrig jag blev ;-)

Hoppas lovet fortlöper planenligt för er båda!

Kram

Annie sa...

Jättefina bilder och kul att få se en skymt av dig också! :)

Hoppas din dag blir hyfsad<3

Kram

Kattis sa...

Så fina bilder från ett vackert vårvinterlandskap!☺ nu vart jag sugen på lite grillat känner jag.

"LillaSyster" sa...

En helt perfekt dag! Ser så mysigt ut. Här är vräker snön ner och bilen ville gå på tvären flera gånger....ja, ja det blir vår igen! Kram

Therese sa...

Ja visst är det ljuvligt ute?! Helt underbara dagar nu 💕 Var ut på en promenad på lunchen idag. Och klämmackor är ju bara så mumsigt 👍🏻 Kram kram

BP sa...

Förstår att du är ytterst förtjust i er vårvinter - den femte årstiden. Bilderna är enormt bra och så himla kul att titta på just idag, då det öser ned snö utanför mitt fönster. Vi är med andra ord inne i vår sjunde vända den här vintern.

Så himla mysigt med öppen eld och klämmackor, som ju är såååååå goda.

Fina bilder av er lilla familj. Ja, det är nog bara andra gången som du lägger upp en bild på dig själv;-)

Tack för en toppen bildkavalkad från ett soligt Norrland:-)

PS. Ser att J också vågar vägra sluta röka. Ge honom en klapp på axeln;-) DS.

Maria sa...

Visst är det vackert med snö men nu vill denna skåning ha vår och värme! Roligt att få ansikten på dig och din lilla familj!
Andas lugnt ❤

Maria sa...

Visst är det vackert med snö men nu vill denna skåning ha vår och värme! Roligt att få ansikten på dig och din lilla familj!
Andas lugnt ❤

icaibloggen sa...

Sv: Tack! Jag är jätte stolt över mig själv! Det var så skönt att komma ut och träffa människor! Hade sådan tur att jag fick komma, avbokade någon dag innan, men ingen hann ta reserv platsen så fick tillbaka min plats :D

Härliga bilder! :)

Hur mår du? Kram

Days by Johanna sa...

Underbart väder. Här regna det hela söndagen..... :(
Tur du bjuder någon bild ibland på dig själv fina du! :)

Jag tycker bäst om och läs böcker från pärm till pärm utan lägga ner den, möjligen för äta och kissa då... och det blir svårt med en minivilde hemma haha..

Nilla sa...

Ser härligt ut och kul att få en liten glimt av dig. Kram