tisdag, mars 21, 2017

En bok i veckan, 52 böcker på ett år


Vad jag läser 2017

 

En bok i veckan... 52 böcker är målet,

1. Det hänger en ängel ensam i skogen av Samuel Bjørk (vecka 2)
2.  Porto Francos Väktare av Ann Rosman (vecka 2)
3. Förföljaren av Nora Roberts (vecka 3) 
4. Tiggaren av Sofie Sarenbrant (vecka 4)
5. Springfloden av Cilla & Rolf Börjlind (vecka 6)
6. Ugglan dödar bara om natten av Samuel Bjørk (vecka 6)
7. Predikanten av Camilla Läckberg (vecka 7) 
8. Den tredje rösten av Cilla & Rolf Börjlind (vecka 8)
9. Vargarnas tid av Elisabet Nemert (vecka 9)
10.  Svart gryning av Cilla & Rolf Börjlind (vecka 9)
11. När klockan slår fem av Denise Rudberg (vecka 10) SPORTLOV 
12. Som en drömbild av Nora Roberts (vecka 10) SPORTLOV 
13. Den femte årstiden av Mons Kallentoft (vecka 11) 
14. Djävulsdoften av Mons Kallentoft (vecka 12)

Vad jag läser för Elin 2017

Julmysteriet av Gaarder, Jostein
Mysterium för utomjordingar av Lagercrantz 
  Sagolunden av Sofia Bergting
LasseMajas Detektivbyrå, Café Mysteriet.
Rum 213 av Ingelin Angerborn




Övrigt jag läser...

21 dagar till ett lättare och friskare liv av Karin Björkegren Jones 

 

8 kommentarer:

icaibloggen sa...

Sv: Du har helt rätt i att man använder det till självskadebeteende. Men dem jobbar mer för dem som behöver denna behandlingen, svårt att förklara. Men ja jag har självskadebeteende, men det finns massa olika typer av det, tex mitt ätande med mera. Så det betyder inte alltid att man skär sig (har dock gjort 2 gånger) men många tänker att det bara gäller att skära sig :)

Hoppas allt är bra med dig! Kram

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★ sa...

Åh så inspirerad jag blir, borde också göra som du och läsa en bok i veckan :)

BP sa...

Precis som med dina promenader ligger du redan nu på plussidan om man säger så. Även den utmaningen lär du ro iland innan december!
Ser att du har fastnat för Kallentoft. Förstår dig:-)

ullie sa...

åh hoppas det hjälper är det diskbråck han har oxå ? skit jobbigt med denna smärta o ja är orolig för allt va op heter så får se va de säger
här har maken varit ledig idag så lite kvalitetstid o sen handla men det va mysigt me h i hi

Duktiga du med dina böcker o promenader Hoppas din dag varit bra finaste kram kram

Annie sa...

Vad härligt med läsandet! :) blir lite sugen att läsa själv-fast i ljudboksvariant ;)

Hoppas Du får en hyfsad dag<3

Sv: Tack så mycket :)

Kramar

znogge sa...

Härligt med så mycket läsande! Själv måste jag till bibblan för det börjar bli klent i hyllan...

Kram och ha en bra onsdag!

Ama de casa sa...

Jag har kommit av mig med läsandet igen. Förmodligen för att det är så skönt ute på terrassen nu och läsplattan funkar dåligt i starkt ljus. Nu kan jag nog inte läsa i hallen heller. Haha! (Inte för att jag brukar läsa där, men ändå :-D )

Sanna sa...

Åh det lät ju riktigt skoj att läsa så mycket, kanske något att haka på =) Aja, får se om jag hittar så många böcker som jag fastnar för ;)

SV: Skoj att du hittade till min blogg =) Det är lite blandat vad jag läser, men så går ju mitt läsande i vågor också.

Önskar dig en fortsatt fin vecka!
Kram
Sanna