torsdag, februari 23, 2017

Tisdagens Frost promenad


Vi hade i alla fall tur med vĂ€dret 😊
Bildresultat för tisdag  







 

 En bild tagen strax innan jag stöp som en klubbad sĂ€l,
graciös som en valross... 

Var ju tvungen att ta nÄn bild Ä se om kameran fungerade som den skulle...
inte riktigt bra att snömula kameran... men det gick ju bra,

 Jag skulle ta en bild pĂ„ skuggan... men det gick inte sĂ„ bra,
en Frost stĂ€llde hela tiden sig framför... 😊

Äntligen snart hemma, 
nu började jag vÄga kÀnna efter hur det egentligen kÀndes efter kraschlandning,

Det hade ju absolut kunnat gÄ vÀrre,
tÀnk om jag hade kraschat kameran... dÄ hade jag grÄtit.

7 kommentarer:

znogge sa...

Skönt i alla fall att du Àr uppe pÄ benen igen och att kameran höll.

Kram och ha en bra dag!

Ama de casa sa...

Himla bra att det gick sÄ bra som det ÀndÄ gjorde! Och tur ocksÄ att kameran klarade sig. Det brukar inte mina göra... ;-)

TÀnk att fina Frost som ser lite spinkig ut Àr sÄ stabil! Tur Àven det :-)

LapplandsjÀntan sa...

Nu sitter jag med inpackning och sen Àr det dags att se slutresultatet! *trumvirvel*

Åke sa...

Frost vill ju vara med pÄ bild sÄklart :) Synes i hela serien... Men kameran vilken tur :) Jo flÀsket ja: Jag finner inget som passar tycker jag... En kompis brukar köpa frÄn Vindeln har jag för mig... HÀrliga bilder pÄ snön :)

Maria sa...

Jag sÀger bara BRODDAR!! BÀsta investeringen för vinterpromenader och hela kameror ;-)

Nilla sa...

<3 <3 <3

BP sa...

Helt fantastiska bilder - rena, rama vykort:-) Bra att kameran klarade sig aningen bĂ€ttre Ă€n du om man sĂ€ger sĂ„. Å visst nĂ€r man gĂ„r omkull - det första man kĂ€nner efter Ă€r inte sin egen kropp utan kameran respektive pĂ„sen med flaskor nyss inköpta pĂ„ Systemet;-)