söndag 12 februari 2017

Melodifestivalen - Min åsikt

Roger Pontare i Melodifestivalen 2017 

Helt galet Roger Pontare, detta var det sämsta Du någonsin levererat... som jag hört. 

Efter ha sett programmet så kände jag HJÄLP är detta något av det bästa?

Min far som inte direkt är nått fan av Melodifestivalen brukar påstå att då artister å musik väljs till Melodifestivalen kommer bottenskrapet... jag brukar tycka att han har fel.
Men i år så vete faan om jag inte tycker min far delvis har rätt.

Mariette - hon var bäst,
Benjamin Ingrosso - nää jag tycker väl inte att han var så bra att han borde fått gå direkt till final,
Lisa Ajax - jo... men YES, jag tycker hon skulle ha fått gå till final i stället för Ingrosso.
Dismissed - hade en bra låt, jag gillade faktiskt dem, 

Men helt ärligt så var lördagskvällens deltävling sämst.
Ett klent startfält med sämre artister än jag förväntat mig.

Det bästa var ju faktiskt David Lindgren.

David Lindgren strippar. 

Bildresultat för melodifestivalen

3 kommentarer:

"LillaSyster" sa...

Med andra ord så missade jag inget! Ha en bra söndag! Kram

Ami sa...

Vi brukar ju aldrig se på melodifestivalen, så därför kan jag inte uttala mig!
Kram

znogge sa...

Dissmissed var den enda deltagare som hade något i närheten av en låt. Tror din pappa har rätt för sämre än så här kan det knappast inte bli...

Kram