måndag 23 januari 2017

Uppdatering


Då jag svängde om siffror och lyckades lägga ut att jag gått längre än vad jag gjort, 
så blir ju det lite märkligt kanske... eller ja det är väl bara jag som egentligen bryr mig.

Men då jag inte förstår vitsen med att ljuga för mig själv,
och om jag nu ska dokumentera å påstå att jag gått 9 mil så är sanning viktig.

 
 


  • Vecka 1 har jag gått 14.83km (1 - 7 januari)
  • Vecka 2 har jag gått 17.40km (8 - 14 januari) 
  • Vecka 3 har jag gått  16.95  (15 - 22 januari)
(Sälen - Smågan - Mångsbodarna - Risberg) 

sammanlagt har jag alltså hittills gått 49.18


4 kommentarer:

Ama de casa sa...

Så du försöker fuska? ;-) Jag tycker du har gått duktigt ändå jag :-)

BP sa...

I ditt lördagsinlägg skrev du att du hade gått 45.23 km. Men det korrigerade inlägget idag visar ju att du har gått ännu längre - 48.68 km. Eller är det jag som inte fattar. När det gäller siffror är jag ännu trögare än vanligt;-) Annar har du ju "fuskat" åt rätt håll om man säger så;-)

Days by Johanna sa...

Bra jobbat, snart är du i måååål! :)

Nilla sa...

Bra jobbat �� kram