tisdag, januari 03, 2017

De sista bilderna från 2016


Promenader & hemma på vår gård,


29 december 2016




 Elin följde med på promenad...

 
Vet inte riktigt vad som hände här... Bullen blev liksom avklippt... eller nått,



 

När jag kommer hit är jag som regel helt jäkla slut på,
alltså min kondition räcker exakt hit på vägen hem å sen tar det slut,


30 december 2016 








Sista promenaden med Bullen... för detta år,

Nyårsafton 2016


 



Lite bilder från "hemma på vår gård" Nyårsafton 2016,




7 kommentarer:

trollet sa...

Fina bilder. Låter som ni hade ett gott slut. Önskar er ett fint 2017

BP sa...

En jättefin bildpromenad från Åsele måste jag säga. Å när du kommer till stället där du inte orkar längre så ska du fundera på hur långt du gått och ge dig en klapp på axeln. Annars tänk på Vasaloppsmålet du satt upp.

Elin verkar inte heller så förtjust i att röra på sig. Den enda som verkar gilla promenaderna är Bullen - alltid nå't;-)

Förresten är bilden med ridhuset (?) och hästen med turkost täcke helt underbart:-)

Kul att Elin fick vara uppe länge och tända några bloss på er gård. Men J med Norgeflaggan på byxorna - oooops;-)

lenaiwales sa...

Tack för härliga vinterbilder!
God fortsättning på det nya året!

Veiken sa...

Ni har verkligen vinter däruppe! Fina vinterbilder! Kram

znogge sa...

Bättre att fokusera på det kan orkar och inte tvärtom. Kondition är tyvärr en färskvara så jag måste ta nya tag.

Härliga vinterbilder från 2016!

kram

Annie sa...

Vilka härliga vinterbilder! :)
Vilket fint hus ni har, som jag skymtar i bakgrunden :)

Hoppas att Du får en hyfsad dag, så bra som det går<3

Kram*

Ama de casa sa...

Vad mycket snö ni har! Och vad fint med tomteblossen - precis lagoma nyårsraketer :-)