fredag 6 januari 2017

Dagens promenad


Även idag blev det en promenad med The Dogs.
Måste ju passa på att gå medan jag har sällskap på färden.
Det är typ det går långsamt fram men vi tar oss kilometer för kilometer mot 9 mil.
Idag var det ju nästan sommarvärme 😜 bara minus 17 grader ❄️
Långt där fram kan man ana C & Bullen,
sedan som extra plus en skymt av solen.


En Frost


Åter igen så jo visst där framme är C & Bullen


En Frost


Sol, jag ser ljuset...


Snart hinner vi upp dem... kanske 😜


En Frost


Här har vi C & Bullen


Bullen & Frost


Skickat från min iPhone

9 kommentarer:

znogge sa...

I morse hade vi -9 men det kändes ändå mildare för vinden hade nästan lagt sig helt. Härliga vinterbilder som vanligt :D

Kram

Therese sa...

Här ligger det runt 25 minus så jag håller mig inne å ser serier, läser och blir bortskämd av m som lagat trerätters 👍🏻Det enda nyttiga jag gjort är att rengöra akvariepumpen... 😜 Skönt med sådana dagar! Kram

BP sa...

Minus 17 grader hade vi nästan inatt - -16,5. Bilder med solen är helt fantastiska, upplyftande. Man vet att man går åt rätt håll liksom;-)

Nilla sa...

Vilka härliga bilder. Men -17 är en aning kallt :-p kram

Ama de casa sa...

Rena våren hos dig alltså - härligt! :-)

Veiken sa...

Vi har helt klart lite olika referensramar. -17 är smällkalla vintern för mig!
Det var en fin promenad ni fick. Det spelar ju ingen roll hur fort man går. Skönt att vara ute! Kramar

Ami sa...

Haha! Ja, men nu har ni ju nästan sommarvärme ;)
Kram och trevlig lördag!

lenaiwales sa...

Härliga vinterbilder!
Idag är det bara 40 grader skillnad mellan oss.
Ha en skön helg!

Therese sa...

Tog mig ut på 1 1/2 timme promenad i dag och det var skönt och välbehövligt! Hoppas ta mig ut en sväng i morgon med men går ta en annan väg då för folk med släp på väg frän fjället kör som de stulit bilen :-( ha en mysig kväll!