onsdag 28 december 2016

Lite bilder - Julafton - Tredjedagjul

Har någon saknat mig under mitt juluppehåll?


Julafton 2016



Bullen the hot dog startade Julafton med att inte må bra,
matvägrade, var allmänt hängig och något var fel... igen.

Annandagjul,
J svetsade och lyckades få in skräp i ögat,
jag tog beslutet att han skulle till läkare,
C skjutsade sin far till Sjukstugan,
efter upprensning och behandling blev Js öga så mycket bättre.

En Elin...

Storasyster & lillasyster, tredjedagjul - tisdag

Jag fick en amaryllis från min storasyster den 23 december,
hon har det som tradition att skicka mig en blomma innan julafton,


Skickat från min iPhone

7 kommentarer:

Ami sa...

Såklart att jag har saknat dig! Har varit inne här och kikat varje dag :)
Skönt att J:s öga blev bättre! Hoppas nu också att Bullen blir bra igen!
Kram

znogge sa...

Visst har jag saknat dig och undrat hur du har haft det. Det blev onekligen inte en helt lugn för er men hoppas att det har ordnat till sig så att ni kan pusta ut.

Kram och god fortsättning!

"LillaSyster" sa...

Fin amaryllis och bra beslut att skicka J till sjukan. Hoppas Bullen mår bättre. Kram

Nilla sa...

Vilken tur att Js öga blev bättre. Hur går det för Bullen? Kram

BP sa...

Precis som Ami kollade jag också om du kanske skulle blogga, men förstod att du faktiskt ville pausa under julhelgen. Fullt förståeligt!

Bullen - inte bra! J inte bra heller, men tur att det ordnade sig på sjukstugan. Jättefina bilder på Elin, speciellt den första:-)

Annie sa...

Såklart :) Jag har saknat dig och undrat vart du varit ;)
Kul höra från dig igen :)
Roligt se bilder från er Jul :)

Sv: Ja jag är helt inne på samma spår .. det är mycket det som gör att mitt mående ändå är bättre! :)

Kramar**

ullie sa...

ja men gud att ögat blev bättre vilken tur

jo ja har ju förstått hon va där men ja .. ja saknar ju dina små kommentarer som alltid är där <3 =)

fin morgon dag vännen ja ska jobba =/ kramar o natti