fredag 23 december 2016

I morgon är det Julafton









11 kommentarer:

BP sa...

Ligg du där bara och vänta på att J kommer på att du är en julklapp. Då får du lugn och ro ett tag och slipper ägna dig åt allt julstök;-)

BP sa...

Svar: Ser att du har fått samma spam på halsen som jag. Jag har anmält det till blogger och självklart raderat kommentarerna, vilket du också borde göra. Å japp, du verkar ha triggat igång samma person som spammade bland annat dig och mig för flera månader sedan. Den här gången är det ungefär samma bloggare som har drabbats. Är så otroligt trött på personen.

Så innan du lägger dig under julgranen så radera kommenterarerna!!!

ullie sa...

åhh ska oxå lägga mej under granen Ska vi ligga där tillsammans?? <3
usch dumma kropp vet precis va du menar jäkla väder soligt regn blåst kallat varmare blir tokig o nu äntligen fått remiss till rönten fast om en Hel månad till att vänta.

va vad spammet om ? barn som det va synd om så fick ja samma skit
Darlingen en stor Jul Kram till dej o de dina Ha en underbar dag imorgon. Här blir inte jätte livat svärmor på besök några timmar o maken får nog bli tomte då den andra blivit sjuk men ja j a det ordnar sej
Må så gott ändå i morg finase STOR JULKRAM <3

Nilla sa...

Det låter som en strålande idé :-) kram

FREEDOMtravel sa...

Haha, vilken bra ide! ;) Önskar en riktigt God Jul!

Ami sa...

Vilken bar idé att lägga sig under julgranen :D
Hoppas ni får en riktigt mysig julafton!
Kram

znogge sa...

Ha ha, ja varför inte ;-)

Kram och God Jul!

Veiken sa...

Jag har ingen gran, men jag hoppas att familjen begriper att jag är en gåva i alla fall! Stor kram och God Fortsättning!

ullie sa...

heeej allt väl ? saknar dej <3 hoppas ni överlevt julen kramar så hörs vi

lenaiwales sa...

Hoppas ni fick en trevlig julhelg!

Therese sa...

Tittar in och önskar dig och de dina gott nytt år. Barnen är hos farmor och farfar och maken jobbar, så jag ska plöja böcker och VILA idag. Kramar 💕