torsdag 1 december 2016

1a december




Idag, torsdag, har jag och Bullen gått på en promenad,
minus 4 grader kyligt,
lite extra jobbig blev promenaden då jag pratade med Skolsköterskan samtidigt,
men det var ett bra samtal och vi har en plan...
För den som vill veta så har Elin faktiskt mått bättre senaste tiden,
inte något "ont i magen" på morgonen innan skolan,
det känns finfint,
i alla fall någonting positivt.



Sammanfattning av promenader... jag har ju inte direkt varit så aktiv,

*från 29 september till 30 november*

  • Jag har bara lyckats gå 39 godkända promenader
  • Jag har gått 67 km


9 kommentarer:

Veiken sa...

Så himla sköt att Elin mår allt bättre och att ni har en plan. Det nesta ordnar sig med tiden.
Svar: Nej det var inte rabarber som gubben min stod bredvid i Irland. Kramar

Miranda Frings sa...

Skönt att Elin mår bättre 💕 Håll koll bara! Bra jobbat med 67km!!! Själv har jag hållit mig lugn, då jag går på antibiotika 😕 39 godkända promenader är hur bra som helst, än inga alls. Va rädd om Er, kram 💕

TantGlad sa...

Det var väl både positivt och skönt att Elin mår bättre. Tumme upp.

Uppfriskande promenader får du med Bullen. Härligt det . Bra med en vovve så man kommer ut.
Kramkram fina

znogge sa...

Så skönt att Elin mår bättre och att ni har en plan. det betyder väldigt mycket.

Kram

BP sa...

Såååå skönt att Elin verkar trivas bättre med sitt liv i skolan! Toppen!
Å lika toppen tycker jag att du är! Trots besvär GÖR DU JU FAKTISKT dina promenader då och då!!! Eloge! Fortsätt med det! Å du har ju inte många ljusa minuter på dig att gå ut om man säger så;-)

Annie sa...

Men vad bra att Elin verkar må bättre och mindre ont i magen! måste verkligen kännas skönt :)
Hoppas magontet håller sig borta nu :)

Tycker faktiskt att Du är himla duktig med dina promenader!
Riktigt bra gjort :)

Sv: Vad kul att Du delade med dig, tack för det! :)
Ja det var några lika ;)

Kramar!

Ami sa...

Så roligt att höra att Elin känner sig bättre :)
Och jag tycker du promenerar på bra minsann!
Kram och trevlig fredag

Nilla sa...

Vad skönt att det går åt rätt håll för Elin <3
Vaddå inte aktiv du har ju gått massvis :-O Kram

Trollet sa...

Snyggt jobbat, över 6 mil!