måndag 28 november 2016

Upplyst







Skickat från min iPhone
Igår vid 17.30 på väg hem efter ha hämtat Elin på Hembygdsområdet så körde vi förbi detta.
Det blev inte mycket av varken Julmarknad eller Skyltsöndagen.
Alltför fryskallt och ruggigt för att det skulle vara skoj att vara ute,
då Elin gått runt samhället från strax efter kl 15 var hon nöjd att åka hem å käka...
eller just det där med att äta middag hoppade hon över då hon,
Theo & Alva hade passat på att äta godis, dricka glögg under tiden de var ute.
Ett köp hann jag med...
En dörrkrans, jo YES jag köpte av LIONS.
Blev inga bilder från Hembygdsområdet då det var för mörkt för att bli speciellt bra mobilbilder å kameran fick stanna hemma.

6 kommentarer:

znogge sa...

Det var väldigt kallt och ruggigt även hos oss så marknadsbesöket var snabbt avklarat. Men nu har du i alla fall en krans :D

Kram

Ama de casa sa...

Jösses vilket upplyst hus! Gillar't! :-)

Ha en bra start på veckan!

Ami sa...

Oj, så upplyst och fint det var där :)
Kram

Nilla sa...

Det var ett väldigt fint dekorerat hus. Kram

Annie sa...

Trist att det var så ruggigt, men kul du fick en krans med dig iaf :)
Har varit kallare här idag, men ändå ok.
Börjat köpa de första julklapparna idag iaf ;)

Kramar*

BP sa...

Sååååå vakert upplyst hos dig! Absolut älskar det stora upplysta huset. Påminner mycket om hur husägarna ör i USA, fast där tävlar man ju mot varandra om vem som är "värst". Men ditt hus står ju där i ensam majestät.

Så du är inte pysslig heller;-) Jag menar du kunde ju ha gjort en julkrans alldeles själv - NOT. Inte jag heller;-)