måndag, november 21, 2016

Med dessa bilder lämnar vi söndagen...


Igår eftermiddag kom Js dotter å hennes man,
de kom på en försenad Fars Dags uppvaktning då förra helgen inte passade.

Men bättre sent än aldrig.

Hur som haver så hade vi en trevlig eftermiddag & kväll med social samvaro.


 Elin & hennes svåger,

 C värmer bär som vi ska äta till glassen,

 R, Elin & C

Här kom även J med på bild,

Nu mina kära vänner har jag bloggat klart om Söndagen.
Vi får se vad jag har att blogga om en annan dag 😊

8 kommentarer:

deninrekampen sa...

Sv: Ussch inte lätt att vara så rädd för tandläkaren :/

Låter som att du haft en ganska bra helg? :)

Va rädd om dig! Kram

ullie sa...

åh men va mysig ja bättre sent än aldrig

vi hade en där ja bodde när ja va liten en mindre ort . den stora istaden är oxå nästa helg men på senare år sådär kul bara o inte en enda tomte förra året såå ja vi får se

fiin tisdag raring kramar

BP sa...

Dina och J:s familjeförhållanden har ja aningen svårt att klura ut. Förstår att J har varit gift förr och har vuxna barn. So far so good! Tror jag nöjer mig med det för det är litte svårt att föreställa sig att Elin har en svåger som troligen är minst dubbelt så gammal som hon. Får dock ett stort leende på läpparna när jag ser att hon larvar sig på en bild. Det brukar hon inte göra. Hon tittar alltid så allvarligt i kameran. Kanske är hon trött på morsans fotande;-)

znogge sa...

Trevligt med besök även om det blev en vecka senare. Men det spelar väl kanske inte så stor roll.

Kram och ha en bra tisdag!

Ama de casa sa...

Vissa dagar händer det mer än andra. En väldigt händelserik söndag hos dig! :-)

Annie sa...

Vad kul med lite umgänge och mys<3 få tänka på annat en stund ;)
Fin bild :)

Sv: Ja så är det verkligen ..

Jobbigt för dig att magen ska bråka så också .. :/
Tycker magen är värst nästan när den bråkar och smärtar.
Usch hade jättejobbigt med min mage förut men nu är den bättre iaf.

Styrkekramar*

"LillaSyster" sa...

Glass och varma bär det är gott!
Ha en fin tisdag. Kram

Ami sa...

Alltid trevligt att träffas! Spelar ingen roll om det inte är just på "firardagen" :)
Kram