lördag, november 12, 2016

Ensam hemma Lördag i November


Helt självvalt är jag ensam hemma,
Elin & J är med karate-gänget till Paradisbadet, Örnsköldsvik,
en årlig begivenhet, mycket uppskattad.

Paradiset - närmare än du tror.


Attraktioner för bus och 1200 kvm SPA för mys.
 
Paradiset är ett av Sveriges bästa upplevelsebad, och ett himmelrike för dig, 
vare sig du vill ha skoj, motionera eller njuta en stund.
För unga och alla med barnasinnet kvar väntar bl.a. landets längsta vattenrutschbana Magic Eye. 
De yngsta har sin egen söderhavsö, 
och vill du koppla av löser du entré till vårt fantastiska SPA. 
Paradiset ligger mitt i Örnsköldsvik med Paradisgaraget strax intill. 
Välkommen till oss!



7 kommentarer:

"LillaSyster" sa...

Även om det låter trevligt där så kan det vara skönt att bara få vara och rå om sig själv en dag! Njut av lugnet =) Kram

Nilla sa...

Låter skönt att få vara hemma själv istället för på ett stojigt äventyrsbad. Kram

Miranda Frings sa...

Njut av att vara ensam, det brukar jag göra 😊 trevlig helg på er 😘

Miranda Frings sa...

Njut av att vara ensam, det brukar jag göra 😊 trevlig helg på er 😘

Ama de casa sa...

Har du mördat dammråttorna som höll dig sällskap??? ;-)

BP sa...

Kul att det finns en sådan storattraktion i Ö-vik. Ja, för mig är ju Ö-vik Modo och det läckra Tingshuset som jag suktar över varje gång jag ser det, vilket är inte så ofta - tyvärr.

Hoppas J och Elin hade en toppen dag! Å att du som gräsänka NJÖÖÖÖÖÖT:-)

Therese sa...

Hoppas de hade det toppen på badet och att du fick vila ❤️