tisdag 11 oktober 2016

Tisdag eftermiddag


Idag tisdag mår jag så mycket bättre än vad jag gjort de senaste tre dagarna,
medan lördag, söndag, måndag var sjuka dagar så är det en bra dag idag.

Igår var jag till Rosen-terapeuten  å fick välbehövlig massage,
hon lyckades knyta upp en å annan knut...

Jag har under dagen faktiskt varit ute på promenad med både Bullen & Frost,
förutom detta så har jag lämnat/hämtat Elin på skolan,
jag har varit å hämtat hem skridskorna jag lämnade för slipning igår,
jag har hunnit vara ner till mina föräldrar både i morse vid 8tiden, 
samt efter det jag hämtade Elin på skolan vid 14tiden,
jag har varit på ICA å handlat å jag har lämnat in en medicinbeställning på Apoteket
- medicin till min far -
så YES idag har jag ju faktiskt varit relativt produktiv.

Nu så ska jag fixa middagen å sedan... jaa sedan ska jag typ göra ingenting,


5 kommentarer:

FREEDOMtravel sa...

Vilken bra skylt! Och skönt med en bra dag! När man ofta mår dåligt uppskattar man verkligen att må bra!!!

znogge sa...

Så skönt att du mår bättre i dag! Effektiviteten personifierad dessutom :D Hoppas det bättre måendet håller i sig!

Kram

BP sa...

Vet att du inte är panschis. Men jag måste säga att din dag har varit lik min (på något sätt). Fullt upp utan att göra nå't "vettigt" alltså. Så nu vet du hur det är att vara panschis. Bra förberedelse alltså;-)

PS. Gillar ju att skoja tilldet hela lite. Så vill bara säga att jag är sååååå glad att du mår bättre såklart:-))))) DS.

Ami sa...

Vad glad jag blir att höra att du känner dig bättre :)
Kram

Therese sa...

Hoppas bra mående håller i sig 👍🏻 Och ja löss, så sent som för någon vecka sen hörde jag att en klasskompis till Svea hade... verkar vara en evig följetong 😡 Kram