fredag 21 oktober 2016

Promenad å sämre mående


Tyvärr har jag sedan början av oktober mått sämre,
jag har ju försökt "gilla läget", tänkt positivt å ja verkligen kämpat,
men måendet blir icke direkt bättre utan snarare sämre.

Orkar ju knappt gå några promenader,
har ingen motivation då jag har för ont i kroppen,
min ländrygg, höfter samt ben värker som självaste faan.

Efter gardinuppsättningen i måndags har jag nu dessutom värk i axlar, 
nacke, bröstrygg samt i vänster arm.

Jag fryser å är illamående, huvudvärken är ett ständigt sällskap.

Ingenting är skoj, allt känns så jobbigt, humöret är i botten.

Ångesten ligger ständigt på lur å väntar på att få slå till.

Kort sagt så mår jag förjäkla skit.

Promenad med Bullen i onsdags
ja jag har typ bara gått med Bullen de senaste dagarna, 
å det blir i bästa fall varannan dags promenader.


 En gråmulen onsdag. 

8 kommentarer:

znogge sa...

Så trist med ditt sämre mående. Kan det ha med vädret och kylan att göra eller kommer det som skov? Hoppas det känns bättre snart.

Kram

Ama de casa sa...

Men så tråkigt att måendet är som det är. Hoppas du blir bättre snabbt!
Kram

Days by Johanna sa...

Hoppas ditt mående vänder snart så du mår lite bättre. :)

Vid nattning lägger en av oss med honom, för han springer bara upp. I början slängde vi honom i spjälsängen men han blev tokig haha, den vill han ikke ha (skönt dock). Sen om han vaknar på natten så lägger en av oss hos honom tills han somnat :) Två nätter nu med hela nätters sömn :)

Ami sa...

Verkligen trist att höra att du mår sämre!
Hoppas att du känner dig bättre under helgen!
Kram och krya på dig!

ullie sa...

ja vännen att något känns fel med ens barn gör oå att man inte mår bra. har hon sagt något har ni pratat om det ?

det är verkligen skönt med lov vi har oxå 44 tror alla har då
hoppas det blir bra med henne då

kramar o fin dag o ja värken dn slänger vi iväg tycker åtminstone ja idag

yasmine mamma till dennis och angelina sa...

trist önskar så att du kunde få må bra fina.
skickar massa kämpa på kramar och önskar en trevlig helg

"LillaSyster" sa...

Jobbigt att må så där pyton, hoppas att det vänder nu snart. Kram

Nilla sa...

Det är jobbigt när måendet förändras så mycket. Antar att det är hösten som ställer till det för dig också. Kram