onsdag 19 oktober 2016

Målet är en bok i veckan = 52 böcker under ett år



 

 

 Målet är en bok i veckan = 52 böcker under ett år

 

Boklista

1. Lögnaren av Nora Roberts (vecka 2)
2. Det fördolda av Hjorth Rosenfeldt (vecka 3)
5.  Fjällgraven av Hjort, Rosenfeldt (vecka 6)
6. Den stumma flickan av Hjort, Rosenfeldt (vecka 6)
7.  Snövit ska dö av Nele Neuhaus  (vecka 8)
8. En förtrollad ö av Nora Roberts (vecka 8)
9.  Himlen är alltid högre av Jonas Moström (vecka 9)
10.  Höstoffer av Mons Kallentoft (vecka 10) sportlov
11.  Blodläge av Johan Theorin (vecka 10) sportlov
12.  Skuggorna av Katarina Wennstam (vecka 11)
  14. De underkända av Hjort, Rosenfeldt (vecka 13) 
  15. Utmarker av Arne Dahl (vecka 14)
16. Skumtimmen av Johan Theorin (vecka 14)
17. Andra andningen av Sofie Sarenbrant (vecka 15)
18. Visning pågår av Sofie Sarenbrant (vecka 17)
19. Ole Dole av M.J Arlidge (vecka 20)
21. Vågspel av Ann Rosman (vecka 24)
22. PRIO ETT av Emilie Schepp (vecka 25)
  23. Avdelning 73 av Sofie Sarenbrant (vecka 27) 
24. Eldjägarna av Mons Kallentoft (vecka 29)
25. Odjuret av Rosenlund & Hellström (vecka 31)
26. Fyrmästarens dotter av Ann Rosman (vecka 32)
27. Tomma luften av Ann Cleeves (vecka 33)
28.  Zack  av Mons Kallentoft och Markus Lutteman (vecka 35) 
29. Skugghäxan av Katerina Janouch (vecka 36)
30. Inte mitt barn av Patricia Kay (vecka 38)
31. Ett vakande öga av Fredrik Olsson (vecka 41) 
32. Välkommen hem av Ninni Schulman (vecka 42)

Välkommen hem (inbunden)


YES denna bok rekommenderar jag absolut LÄS!!


Allting kan inte förlåtas

Välkommen hem, 
den femte delen i Ninni Schulmans populära serie om journalisten Magdalena Hansson och poliserna Petra Wilander och Christer Berglund, 
är en drabbande kriminalroman om revansch och försoning.

6 kommentarer:

BP sa...

Att du och jag har ungefär samma boksmak har jag ju förstått. Köpte precis mina första böcker av Ninni Schulman förra veckan - "Pojken som slutade gråta" och "Svara om du hör mig". Har faktiskt inte läst en bok av henne. Ska kolla de andra böckerna också. PocketShop har ju 50 % rabatt hos mig just nu. Det gäller att passa på;-)

Annie sa...

Kul med läsning! är dålig på det själv ;)

Sv: Ja mottot är ju mer att värdesätta det liv man har nu ;)
Att ha sinnesro och må bra :)

Kram

ullie sa...

min fina puss <3

Ama de casa sa...

Gillar hennes böcker! Fast jag får nog vänta tills den kommer som e-bok (kollade, och den fanns inte på bibblan än) :-)

znogge sa...

Den är verkligen bra!

Therese sa...

Då ska jag läsa den, men just nu orkar jag varken läsa eller träna, jobb och livet i övrigt suger musten ur mig... kram