måndag 31 oktober 2016

Happy Halloween 2016










Skickat från min iPhone

8 kommentarer:

yasmine mamma till dennis och angelina sa...

söta elin
kraam

BP sa...

Hahaha! Här har vi då verkligen en "happy Elin-katt". Hoppas hon fick massvis med godis OCH pengar;-)

ullie sa...

söta kisse missen

ja det är roligt på halloween mys här va de oxå en stund på fritids

stor kram till dej ina vän hörs i morgon

Ama de casa sa...

Inte så jätteskrämmande, men säkerligen gav det en hel del godis :-) Hoppas att Elin åtminstone fick smaka EN bit innan du åt upp allt ;-)

Ami sa...

Söta Elin! Hoppas hon fick en hel del godis :)
Kram

Annie sa...

Söta bilder på din dotter! :)

Hoppas Du får så en bra dag som möjligt och att det går bra för dig hos Osteopaten :)

Sv: Jag förstår vad du menar ;)

Kram

"LillaSyster" sa...

Ansiktsmålning och pyssel på agendan idag ser jag! Söt som socker =) Nu ska jag åka till jobbet. Ha en bra eftermiddag, här öser regnet ner. Men hellre regn än snö om du frågar mig!

Days by Johanna sa...

Så Fin hon är Elin och så fin fladdermus!