lördag 8 oktober 2016

Fredagens Bullen promenad


Eftersom det inte funkar att gå med the dogs samtidigt blir det vanligtvis två promenader om dan,
å igår tog jag med Bullen å gick vår promenad någon helt annanstans...

Många bilder blev det... men sån är jag,












Jag kan väl redan nu erkänna å lugna Er alla som känner Er less på mina ständigt återkommande promenader å bilder på the dogs, idag lördag har det inte blivit varken någon promenad eller några kort tagna på the dogs... jag har mått sämre, inte orkat... en vilodag helt enkelt.

Hur som haver så trots jag i dag lördag mår rätt skit,
så rent allmänt så har mitt mående varit bättre än vanligt under senaste månaden...
å jo jag vet att jag varit rejält förkyld,
men att bli förkyld drabbar ju även normalfriska människor...
vad jag syftar på är att mitt sjuka mående faktiskt varit ovanligt friskt,
om det nu beror på att jag försöker tänka efter innan jag stoppar in något i munnen,
om det beror på att jag gått mina eviga promenader,
eller om det bara är slumpen har jag inte en blek aaaning om.


7 kommentarer:

ullie sa...

Stor to krya på dej vännen det är så jobbigt at inte va pigg tar en massa energi kramizar <3

deninrekampen sa...

Sv: Tack fina du!! Det känns skönt i hjärtat att läsa! Och jag tycker om din blogg med, älskar speciellt naturbilderna då jag inte ofta tar mig ut dit...
Hela din blogg är så givande!! :)

Ska bli kul att läsa svaren, irriterad på mig sjävl som råka ta 2 likadana frågor, men men ;)

Och du har så rätt i det, vi måste prata mer om bara själva människan! Vad än det gäller, vi måste prata mer om allt som rör livet, djuren, ja allt!!

Kram <3

BP sa...

Säg som så - dina bilder är fantastiska och förtjänar att vara större. Välj "Extra stor" nästa gång du publicerar dom i blogspot! Som sagt - fotona är helt suveräna så jag vill se dom i större format!!!

Kul att du rent almänt mår bättre. Å det spelar liksom ingen roll vad det beror på, bra det är så. Fortsätt alltså precis med det du gjort de senaste dagarn. Det är mitt tips alltså;-)

Ama de casa sa...

Jag vet inte om jag missat nåt, eller helt enkelt glömt? Men varför går inte hundarna att gå ut med tillsammans?

I och för sig är det ju bättre för din promenadstatistik, men ändå?

znogge sa...

Kanske är det helt enkelt en kombination! Hos oss går det mycket förkylningar nu så frågan är väl när man trillar dig. Tack och lov kan jag gå med hundarna samtidigt för åtta promenader per dag hade varit svårt att hinna med ;-)

Kram och ha en bra söndag!

Miranda sa...

Det är viktigt att vila, då man inte är pigg (vilket jag är helt värdelös på!) Jättefina bilder och sen är det väl bra att du delar med dig att du är på promenad med dina hundar! Det är mååååååånga hundar som bara får står i hundgården året om, trots att matte/husse är ute på promenad själva!? Krya på dig kramen fån Högland :-)

Nilla sa...

Jag tröttnar aldrig på dina bilder eller dina promenader för de betyder ju dessutom att du trots allt orkar komma ut. Hoppas det är en förkylning som snabbt går över. Kram