tisdag 18 oktober 2016

Det blir inte lika många promenader längre


Eftersom måendet inte är på topp å det blir mörkt så pass tidigt blir det mindre promenader,
eller så beror det helt enkelt på att lusten inte infinner sig...

Först en Frost promenad
Lördag 15 oktober

Jaa... inte den bästa Frost bild jag tagit,
men direkt efter denna bild så dog kameran,
å ska promenaden räknas måste jag ju ha bildbevis...


 Måndagens Bullen promenad
18 oktober

Typ varannan dags promenader,
men bättre än ingenting, 




 




 Känner att jag kan lika gärna skylla på det deprimerande vädret som på något annat,
avsaknad av sol å värme gör ju det så O-kul... 

Men jag försöker ju,
jag gör så gott jag kan,
å mer än så kan man faktiskt inte begära.

12 kommentarer:

Ama de casa sa...

Helt rätt - att göra sitt bästa är det bästa man kan göra :-)

Annie sa...

Ja du har så rätt :)-man gör så gott man kan .. :)

Vad jobbigt för dig-hoppas du ändå får en hyfsad dag, så gott som det går<3

Kramar*

znogge sa...

Så länge man gör sitt allra bästa har man alltid rätt att vara nöjd! Mer kan man inte begära.

Kram

Ami sa...

Jag tycker du är duktig som överhuvudtaget ger dig ut när det är grått och kallt :)
Kram

"LillaSyster" sa...

Det är så sant, har man gjort så gott man kunnat så ska man vara nöjd - mer går ju faktiskt inte att göra. Vi är ju inte utrustade med superkrafter!
Idag har jag gjort så gott jag kunde.... började på en crawlkurs nu på morgonen och bara att slappna av och flyta och glida i vattnet var inte så lätt. Kan säga att jag fuskade och tog några vanliga bentag ibland - men jag gjorde så gott jag kunde idag! NU blir det till att träna själv till nästa tisdag =) Men nu är det jobb resten av dagen. Ha det gott och hoppas att du mår bättre till eftermiddagen! Kram

BP sa...

Tycker absolut att du gör ett fantastiskt jobb med dina promenader! Mera kan du inte göra om du inte får för dig att åka skidor under vintern. Å den sannolikheten är inte stor;-)

Grått väder tar musten ur än var man än befinner sig. Man har liksom inte lust att göra någonting...

"LillaSyster" sa...

Ner med lökarna innan du får tjäle i backen! Det går fin fint! =)

Veiken sa...

Grå, grå, grå har dagen varit här idag och lite småkyligt inne känns det som!
Jag förstår att promenaderna inte blir lika många och långa nu! Du gör ju ditt allra bästa och mer kan man inte begära! Kram

Trollet sa...

Varannan dag låter inte så illa... ganska bra faktiskt

Days by Johanna sa...

Mår man inte så bra så orkar man inte ta sig ut, fast det egentligen är då man skall ut för må lite bättre! :)

Karlskrona ligger typ 1 timme och 15min i bil bort från oss ungefär.

Nilla sa...

Du kämpar på jättebra. Är inte då lätt när kroppen påverkas så av vädret. Kram

Therese sa...

Gahhh så sur, mina kommentarer försvinner?!?! Skrev iaf tidigare och gav 👍🏻 Upp för dina fina gardiner, och fisksoppan lät riktigt god! Svägerskan jobbar som assistent/resurs på skolan i Dorotea :-) kramar ❤️🍂🍁