söndag 4 september 2016

September - fredagspromenad


Promenad nr 63
fredag 2 september


Nu först blommar min krasse,
lägger ut en bild så min fina bloggvän  "Lillasyster" får se...
titta gärna in till henne, hon har väldans vackra blomster,
jag vet ingen som har så många Dahlior som just "Lillasyster"
OBS!! Hon är min bloggvän, icke min syster...
 
 
Promenad nr 64
fredag 2 september



Frost har numera sele under våra promenader,
jag fick det rådet för drygt en vecka sedan då vi var på Brukshundsklubben,
Frost verkar tycka det är helt okey...

1 kommentar:

"LillaSyster" sa...

Titta så fint det lyser upp med krasseblommorna=)
Kan säga att min krasse gick väldigt dåligt i år.... tror att fröna jag hade var lite i äldsta laget. Men nu har jag tagit tillvara på de frö från de enstaka krasseblommor jag fick.
Borde kännas bättre med sele om kroppen än ett koppel om halsen - man kan ju tänka sig själv.
Tack för länkningen=) Nu måste jag ner till ugnen och se hur det går med laxen - man kan ju inte leva på tårta hela dagen även om den var väldigt god. Ha en fin söndagseftermiddag! Kram