fredag 23 september 2016

Sämre mående - jag är sjuk, dag 2


 

Det var länge sedan jag var förkyld,
alltså jag brukar bli lite snorig, hängig...
så nån dag senare är det mesta över,
typ en 24timmars snuva brukar jag bli drabbad av.

 



Men nu har jag alltså trillat dit, trillat dit ordentligt.

Jag är alldeles förskräckligt förkyld.

Dessutom har jag väldans ont i min mage,
den bråkar å är både ond och irriterad.

Det blir inte någon promenad idag... det blev inte det i går heller,
men trots denna motgång och uppehåll i promenader,
så räknar jag med att klara mitt mål innan Nyårsafton.




Elin & Frost,
hemma på vår gård,
tisdag 21 september

12 kommentarer:

Days by Johanna sa...

Krya på dig vännen!

nej alla dagar är inte sån som i onsdags, tack och lov. Vi hade föräldrarmöte på kvällen, så valde och stanna kvar och jobba när min vanliga tid var slut, för slippa köra fram åt och tillbaka! :)

Nilla sa...

Usch så tråkigt att du åkt på en förkylning uppe på allt annat. Hoppas du snart mår bättre och du har gott om tid att hinna med dina promenader. Kram

"LillaSyster" sa...

Krya på dig! Det vänder nog snart. Vila och drick mycket. Kram

"LillaSyster" sa...

Låt du krassen stå tills den blommat klart och ta sedan tillvara på fröna så har du ju tíll nya plantor till våren! Kram

deninrekampen sa...

Ska kolla in den :D Ja netflix är det bästa hihi :)

Ussch låter som det jag hade för någon vecka sen, men hostar fortfarande slem :(

Krya på dig!!

Kram

yasmine mamma till dennis och angelina sa...

så sant bara man hittar sin egen egen tid som passar än.
Åh trist att läsa att du är dålig krya på dig och bli bra snabbt.
nu ska jag kika på idol kraam

BP sa...

Ja, du verkar ha drabbats rejält den här gången. Hoppas att du blir sedan "immun" i flera år efter den här pärsen.
Styrkekram!

ullie sa...

så fina de e

usch vännen krya på dej massor det är såå jobbigt o man har ingen ork alls så vila massor så du blir piggare
massa skit som går nu krya kramar <3

Ama de casa sa...

Krya på dig! Hoppas att du blir bättre snart :-)

Annie sa...

Nej vad trist och jobbigt. Hoppas det lättar och vänder snart!..

Skickar en stor Krya-på-dig<3

Många kramar :)

Ami sa...

Skickar en ny krya på dig kram!

lenaiwales sa...

Vad tråkigt! Krya på dej!