tisdag, augusti 30, 2016

Promenader och Månadens Mål


Promenad nr 54
tisdag 23 augusti









Promenad nr 55
onsdag 24 augusti






Promenad nr 56
torsdag 25 augusti






promenad nr 57
söndag 28 augusti





Månadens Mål,

50 km under Augusti,

vecka 31 augusti 21.6 km
11 promenader under veckan

vecka 32 augusti  13 km
8 promenader under veckan

 
vecka 33 augusti 12 km
6 promenader under veckan

 
vecka 34 augusti 9 km
5 promenader under veckan 

 
Om jag nu har räknat rätt har jag hittills i augusti gått 55.6 km
jag har gått 30 promenader under dessa 28 dagar
Jag ska troligtvis vara rätt nöjd... men än är det ett par dagar kvar av augusti, 

9 kommentarer:

Annie sa...

Sv: Aha ok ..
Ja och det har hon ju rätt i, dem är ju beroendeframkallande-men det kanske är bra att ha nåt att ta vid tillfälle då smärtan bara är för jobbigt .. Träna på gym? konstigt att säga så tycker jag.

Hoppas det går bra för dig<3

Ja det är drygt med tekniken ibland. Lite stolt att jag ändå listade ut det där med kontot ;)

Kramar!

znoggge sa...

Jag tycker verkligen att du ska vara nöjd för du har marscherat på bra. Sätter du upp ett nytt mål för september?

Kram

"LillaSyster" sa...

Du ska vara så nöjd så och sträcka lite extra på dig! Grattis!!

Annie sa...

Sv: Ja men verkligen! håller helt med dig ..
måste ju finnas nåt annat hon kan skriva ut? ..
Så att du har nåt du kan ta, när smärtan är som väst :/

Ja precis .. så du kan få en något sånär fungerande vardag ..
jobbigt för dig :(

Hoppas verkligen det ordnar sig!

Jag själv har citodon och naproxen vid behov, men jag tar dem inte ofta . Men naproxen tar jag ibland, vid behov.

Tack, jag är lite stolt ändå, är inte heller så teknisk av mig :)

Kramar

Ami sa...

Jag tycker du är jätteduktig :)
Kram och trevlig tisdag

Annie sa...

Sv: Va vill hon inte ens träffa dig?

Låter konstigt att inte få några tabletter mot värk utskrivna när man lever med kronisk smärta ..

Precis :) borde kunna skriva ut nåt annat då istället!

Hoppas du får en hyfsad dag ändå<3

Varma kramar!

Nilla sa...

Tycker du ska vara mer än nöjd. Kram

Ama de casa sa...

Duktigt av dig! :-)

Therese sa...

Ja, va nöjd!!! Jättebra jobbat 👏🏻🌹 har noll ork själv men måste ta tag i motionen, dock svårt denna vecka då jag är själv med ungarna om kvällarna. Hoppas på en rejäl dos energibovar frisk luft i samband med älgjakten. Kram