måndag 1 augusti 2016

Promenader och Månadens Mål


Under juli månad har jag som mål att gå 30 km ihop med the dogs

fredag 1 juli - 1.5 km
lördag 2 juli - 1.9 km
söndag 3 juli 1.5 km

måndag 4 juli - 1.8 km
tisdag 5 juli - 1.3 km
onsdag 6 juli - 1.4 km + 1.6 km
 torsdag 7 juli - 1.9 km + 1.5 km 
fredag 8 juli - 2 km
lördag 9 juli - 1.3 km
söndag 10 juli - 2.3 km + 1 km

tisdag 12 juli - 1.7 km
fredag 15 juli - 2.7 km
tisdag 19 juli - 1.8 km

måndag 25 juli - 1 km + 2 km
tisdag 26 juli - 2 km
onsdag 27 juli - 2 km
fredag 29 juli - 1.5 km
lördag 30 juli - 3 km
söndag 31 juli - 2 km

Om jag räknat rätt har jag gått 3 mil och 8.5 km under juli månad,
jag har alltså gått drygt 8 km längre än målet...

Det bästa är ju att det har gått så jäkla enkelt... 

Åååå så skönt... jag nådde mitt mål,

 

 








8 kommentarer:

znogge sa...

Grattis till det lyckade resultatet! Riktigt bra jobbat av dig :D

Kram

Lapplandsjäntan sa...

Snyggt jobbat! Bonus poäng och guldstjärna i kanten tycker jag för alla promenixerna som inte räknats men som ändå avverkats 😊👏

Days by Johanna sa...

Så bra jobbat!!!! :)

ullie sa...

Hipp Hurra alltså gu duktiga dej !!!

vet u gumman ... ja har haft p spruta i ett o halvt år nu jätte nöjd men har alltid könt av mens ändå magont o huvudvär men gått bra liksom bara känt av det tagit alvedon o men nu ..... vet inte vad som hänt senaste två ggr har vait hemska vill inte byta ja tycker som du etta är skit bra alternativ. tog ppiller o spydde upp dem o nån ring o den typ ramlade ut.
du kan tänka hur det känes efter att i flera år kämpat att få barn o sen typ använa för att inga mera ska komma =) =) Gud

ja man får kanske vänta till klimakteriet.
har endometerios oxå som säkert gör sitt till men nu får ja nog ringa min barnmoska detta går ju inte somnade typ 3 efter att ja spytt suck !

oj vilket pladder ..
tack för du e där söta du <3 kramar i mängder

Nilla sa...

Härligt, bra jobbat! Kram

Annie sa...

Så bra jobbat!
Och grattis ;) Förstår att det känns bra :)

Ha en bra dag :)

Kramar

Ama de casa sa...

Duktigt! Stort GRATTIS!!! :-)

"LillaSyster" sa...

BRA JOBBAT!
Stort grattis!
Ha en fin kväll. Kram