söndag 14 augusti 2016

Promenad och Månadens Mål


Under augusti månad har jag som mål att gå 50 km ihop med the dogs

1 augusti * måndag * 2 km + 2.3 km

2 augusti * tisdag * 1.8 km + 2 km


3 augusti * onsdag * 1.8 km + 1.5 km

4 augusti * torsdag * 1.4 km

5 augusti * fredag * 2. km + 1.8 km

7 augusti * söndag *  3 km + 2 km


vecka 31 augusti 21.6 km  

Promenad nr 37
7 augusti







Promenad nr 38
7 augusti





Promenad nr 39
8 augusti






Promenad nr 40
9 augusti



Bara 60 promenader kvar till 100... 
kanske, kanske har jag en chans att lyckas,
Tre mil kvar till målet 5 mil under Augusti... 
kan finnas en viss chans att jag klarar av detta mål,

8 kommentarer:

Ama de casa sa...

Du är verkligen på god väg att nå båda dina mål! Fortsätt så :-)

Ami sa...

Du kommer garanterat att lyckas :)
Kram och trevlig söndag

"LillaSyster" sa...

=) Heja det är bara att kämpa på!Kram

znogge sa...

Bra jobbat och på god väg!

Kram

FREEDOMtravel sa...

Heja heja! Himla bra med en hund att gå ut tillsammans med! Vi skulle behöva börja träna igen, får se hur det går med det...

TantGlad sa...

Så målinriktad du är. Tror du kommer nå dina mål. Bra jobbat.

Kram till dig

deninrekampen sa...

Sv: Jo men visst är det så lätt att ta till mat.. Det är ju det sen att det är svårt att sluta ta till den, för mat behöver man alltid ha hemma ju :/ Jag kan med gå loss totalt på mackor.. Just nu är det mackor, äpplen och ibland choklad... Innan var det bara choklad i massor -.-

Idag är väl en sådär dag, men jag klarar mig, hur mår du idag? Bra kämpat med promenaderna! Kram

Freja sa...

Låter som att båda målen är rimliga att nå, heja dig!