söndag 21 augusti 2016

Promenad nr 49 & 50

Två promenader, två dagar


Promenad nr 49
onsdag 17 augusti










Promenad nr 50
torsdag 18 augusti





 Vanligtvis brukar ju Bullen bli fin på bilderna... men här vete faan vad som hände,



Halva målet - 100 till Nyårsafton är nått - nu har jag bara 50 promenader kvar,


För att promenaden ska räknas måste det finnas bildbevis - kameran måste vara med,
promenaden ska vara minst 1 km lång eller pågå minst 20 minuter,

Under Augusti har jag som mål att gå 5 mil med the dogs.

5 kommentarer:

TantGlad sa...

Oj vad duktig du är. Du kommer nå ditt mål!!! jajamensan.

Kramar till dig!

"LillaSster" sa...

Bra! Du ligger för mig med 16 tillfällen, det betyder att jag får skärpa till mig=) Kram

Ama de casa sa...

Haha! Han har nog lärt sig av Frost, Bullen :-)

Duktigt promenixat! :-)

Therese sa...

Kämpa på!!!! Efter att ha suttit böjd och rensat svamp ligger jag nu utslagen med bråkig rygg :-( bara att ladda inför morgondagens skolstart. Hoppas det går bra för Elin och detinte blir op! Kram

Nilla sa...

Bra jobbat!! Kram