onsdag 3 augusti 2016

Promenad nr 27 (juli) & 28 (augusti)


Nu äntligen är det slut på JULI promenader...
eller den sista kommer här,

Promenad nr 27
31 juli








 Och en bonusbild på Frost


Nu kan jag då koncentrera mig på Augusti och mitt MÅL...

Promenad nr 28
1 augusti










Under Augusti månad har jag tänkt lyckas gå 50 km,
det är ju i princip bara 2 km om dagen så det känns genomförbart,
Att kämpa med 100 promenader fram till Nyårsafton blir lättare med delmål,
 som jag faktiskt klarar av att genomföra, 
om nu augusti inte blir rysligt  regnig å mitt mående sämre,

Som "grädde på moset" påbörjar jag ikväll Frost utbildning,
vi gör vårt första besök på BRUKSHUNDSKLUBBEN just nu 18.30 
förhoppningsvis blir det en fortsättning...


9 kommentarer:

deninrekampen sa...

Hej! Va kul att du hittade till min blogg! :)

Ja, precis, jag får ansöka om att få bland annat massage då jag får värk av min ångest. Sen får jag också ersättning för gym i 1 år. Vad för typ av ersättning har du?

Jag har aktivitetsersättning bland annat för att jag har en Neuropsykiatrisk diagnos. Och det kan man ha upp till att man är 30 år som jag förstått det. Man kan få ersättning om man kommit överens med sin handläggare om det. Och att det gör att man tex kan lättare komma tillbaka till att kunna arbeta eller ha en aktivitet. Jag kan inte så mycket om det.

Ring din handläggare på fk och fråga, du kan ju inte få mer än ett nej :) Uppdatera gärna mig hur det går! Önskar dig lycka till!

Va rädd om dig!!

BP sa...

Den sträckan klarar du, inga problem. Å du vet väl att det inte finns dåligt väder bara såliga kläder!
Kul med träning av Frost. Det måste du blogga om!

TantGlad sa...

Du lyckas säkert med ditt mål så duktig som du är på att promenera.

Kram.

"LillaSyster" sa...

Det kommer att gå bra! Jag hejar på dig! Kram

Browneyedgirl sa...

Kommer gå strålande :) Heja heja. Hoppas du får en fin dag.

Ama de casa sa...

Åh vad spännande med Frost på kurs med dig :-)

Du kommer säkert att greja båda målen, smart med delmål :-)

Annie sa...

Kul att läsa om dina mål och delmål!
Du är duktig tycker jag :)

Tror på dig ;)

Kramar

Nilla sa...

Vad spännande med kurs med Frost, vad är det för någon? Kram

Ami sa...

Det kommer säkert att gå bra!
Och lycka till på hundkursen!
Kram