onsdag, augusti 17, 2016

Onsdagmorgon




Om en strax ska jag i väg å hämta min far å följa honom till Sjukstugan,
han tyckte att han skulle kunna gå själv... typ drygt 1 km,
men nää jag tycker det känns bättre att jag skjutsar å följer med,
håller ett vakande öga på honom.

Det är inget allvarligt - vad jag vet... bara provtagning,
pappa tar ju medicin 
- heter det för eller mot? - 
hjärtflimmer och tydligen kan medicinen påverka njurarna negativt,

Själv sover jag väldans dåligt,
jo Yes just precis... jag som sovit jämt, var å när, hur som helst tidigare,
i natt har jag väl lyckas sova mellan halv 2 och halv 5 typ...
någonting är fel, riktigt fel,
det är ju inte så att jag är direkt pigg å utvilad,

Hur som haver så ska jag i väg nu... pappa väntar.


3 kommentarer:

"LillaSyster" sa...

Du somnar nog gott efter din massagebehandling, även om det är några dagar tills den är. Med allt som hänt senaste månaderna så är du nog ständigt på din vakt och därför har svårt att koppla av och sova. Snällt av dig att följa med pappa. Hoppas att dagen blir bra! Jag ska iväg och jobba - börjar efter lunch idag! Kram

Ama de casa sa...

Hoppas allt går bra för och med pappsen i dag, sen kan du väl ta en liten (eller stor) siesta?
Kram

Ami sa...

Ibland är det svårt att veta vilka ord som är "rätt" när man ska skriva dem!
Men hoppas allt går bra för dig pappa idag!
Kram