onsdag, augusti 17, 2016

Onsdag mitt på dan

 

Bilder från igår tisdag


Morgonens besök på Sjukstugan gick väl bra - om nu inget oförutsett plötsligt dyker upp då svar på blodprover kommer,
Jag följde min far som en trogen hund 🐩
Efter besöket på Sjukstugan följde jag med min far hem å fikade, min mor bakade både kakor å bullar så mot bättre vetande fikade jag ☕️
Väl hemma tog jag med the dogs å lade mig å vilade en stund, måste försöka lyckas slappna av, sova 💤💤
Nu ska vi strax i väg till mina föräldrar å fira min mor som fyller år idag 🌸🎈🍰
Senare - halv 7 - är det Doggis för Frost på BHK, idag tänker jag inte avstå, vi måste träna.

10 kommentarer:

znoggge sa...

Så mysigt med hundträning! Klart att du ska satsa på att komma iväg :D

Kram

TantGlad sa...

Stort GRATTIS till din mor som fyller år.

Kramen från mig.

deninrekampen sa...

Sv: Ja verkligen. Tycker det är bra att det alternativet finns för dem som inte kan alls gå ner i vikt själva, eller att man har hälsoproblem. Det jag menade mer är att tex för mig som inte testat så många andra saker för att gå ner i vikt och har problem att tröst äta för mycket, så måste jag nog ta tag i hur jag äter först och sen op :)

Det är så svårt att förklara hur man tänker i hjärnan haha. Jag vet många som gjort op och inte tagit tag i ätandet först, som sen blivit överviktiga sen igen :/

Stackare med eksem och så :( Jag sov inte bra inatt, somnade först i morse.. Men jag ger mig inte, jag SKA somna tidigare ikväll.... haha

Hoppas firandet av din mamma blir mysigt!

Va rädd om dig, kram!

"LillaSyster" sa...

Det blir väl bra att först ta lite födelsedagsfika och sen lite
hundträning! Fin hibiskusblomma! Kram

Ama de casa sa...

Grattis till mamsen! :-)

Vad skönt att det gick bra på sjukan, och se nu till att få lite pli på Frost. Inte FÖR mycket pli, bara ;-)

BP sa...

Stort GRATTIS till din mor. Din mamma verkar älska att baka godsaker och bjuda gäster! Som jag har förstått det av en kompis som är född och uppvuxen i Storuman så är det otänktbart att inte bjuda på fika i Norrland. Det verkar stämma;-)

Skönt att höra att besöket på Sjukstugan gick bra. Håller tummarna att alla tester är negativa vilket ju är positivt då;-)

ullie sa...

Grattis till lilla mamma

hej gnäll åsa gnäll ullie hter ja ska vi slå oss ihop ? :D usch ja som alltid är ja det hemskt idag me

jo då vännen alla mina börjar på månd 22 i år i bland har det varit mitt i veckan men inte i år vet inte varför

hoppas proverna blir bra då o kalase mysigt kram i regnet

Nilla sa...

Mysigt med fika och hundträning. Kram

Ami sa...

Grattis till din mor i efterskott!
Hoppas det gick bra på hundträningen!
Kram och trevlig torsdag

Veiken sa...

Grattis till din mamma! Klart du ska ut på träning med Frost! Det mår båda han och du bra av! Kram