måndag 22 augusti 2016

Måndag - domens dag


Ångest,

Idag kl 11 ska Elin få sin dom... vi ska då träffa Sjukgymnasten i Lycksele som avgör,
det är då vi får veta om det blir operation eller om Elin återfått rörlighet i armen,


bild maj 2016


För den som inte vet lyckades Elin bryta armen rejält 11 maj,
ett armbågsbrott och så bröt hon strålbenet,
då vi var till Lycksele och Sjukgymnasten undersökte Elin 13 juli var armen inte okey,
Elin hade icke full rörlighet i sin arm,

Ångest,

Ifall rörligheten inte har förbättras och blir godkänd idag blir det operation,


9 kommentarer:

Veiken sa...

Ojojoj! Jag håller mina tummar så hårt jag någonsin kan så att lilla fina Elin slipper operation! Stor kram till er båda!

Ama de casa sa...

Jag håller både tummar och tår för att allt ska gå bra idag och att Elin får en stooor OK-stämpel!
Kram

Annie sa...

Håller alla tummar och tår jag med! Hoppas verkligen på det bästa för henne och er :)

Jobbigt med ångest :/ förstår dig ..

Sv: Hade som en "bild" i huvudet hur jag ville att den skulle bli .. ;)
tyckte inte riktigt den matchade det ;)
Är verkligen en "konstnärssjäl" känns det som, det där med krav på dig själv ..

Ok :) Då ska jag vara nöjd :)

Fått sån passion för tecknandet igen, kul :)

Kramar!

"LillaSyster" sa...

Håller tummarna! Men som sagt bra att de är noga, det är ju viktigt att ha full rörelse. Kram

znoggge sa...

Håller en tumme för att det ska bli godkänt resultat för Elin!

Kram

Nilla sa...

Håller tummarna allt jag kan. Kram

Ami sa...

Jag hoppas också att allt ska vara bra så Elin slipper en operation!
Stor kram

Annie sa...

Sv: Så skönt att det gick bra och att det inte behövs någon op :)
Vilken lättnad för er :)

Ja jag känner så igen mig med ångesten, tyvärr är det inte så¨lätt alla ggr. Hjärnan spelar spratt ..
Ibland är det bra jobbigt med tankar o känslor.

Tack så mycket!<3

Kram

Therese sa...

Håller tummarna och hoppas att det gick bra ❤️