fredag, augusti 19, 2016

För en vecka sedan


I lördags för en vecka sedan var vi på utflykt,
NORRLAND

 Först körde vi 8 km efter en smal grusväg mitt i skogen innan vi kom fram till...
















När vi körde därifrån hade vi köpt med oss en del olika produkter,
kommer Ni åt detta hållet rekommenderar jag verkligen ett besök,
Avasjö ligger strategiskt placerad mellan Åsele och Dorotea efter väg 92,
 ca 13 km efter väg 92 från Åsele å sedan 8 km grusväg,

Danielssons Ko & Co

Västerbotten

 Kravgård som föder upp köttdjur på enbart grovfoder.
Säljer hängmörat kött i 20 kilos lådor, el hela eller halva djur efter önskemål.
Har även öppnat ia:s Gårdsbutik. 
Där säljer vi våra produkter samt lokala livsmedel efter säsong.
Har även försäljning av fika.
ÖPPET varje Lördag mellan kl.11.00-16.00
Välkomna

12 kommentarer:

Freja sa...

Vilket mysigt ställe!

BP sa...

En bondgård! Bra att du visar dina läsare som inte bor på landet hur bland annat en tupp och höns kan se ut;-)

ullie sa...


Heeej vännen !

HoppAS allt är väl .

jätte mysiga bilder så kul att va på utflykt vi ska nog nästa lörd om ja får ledigt.

ja du vännen va ja ska säga om röda tapeter hi hi förlåt ja hade dött
ja men det är ju precis hur man vill ha det så är det vännen ja bara skojar ja är ju alltid för ljust o vitt o för mycket färg ger mej gåshud.
följer en fin blogg isarusta upp om du läst hela hennes hem är ju i glada färger verkligen inte mitt hem ha ha

fin start på hlgen kramar

Veiken sa...

Dit skulle jag gärna åka, men det är lite väl långt! Namnet gillar jag! Kram

"LillaSyster" sa...

Vilket ställe! Och vilken stilig tupp!
Ha en bra lördag=) Kram

Ama de casa sa...

Vilket fint ställe för en braig djuruppfödning! :-)

Therese sa...

Jag har flera ggr tänkt åka dit men det har liksom aldrig blivit... Och så duktig du är som kämpar på med promenaderna! Själv har jag varit som en utskiten äppelskrutt efter arbetsdagarnas slut så jag har rasat i säng utan aktivitet. Kram kram

znogge sa...

Vilken trevlig utflykt! Finns så mycket fint och intressant att besöka på ganska så nära håll :D

Kram

Ami sa...

Vilket trevligt ställe ni besökte :)
Ha en fin lördag
Kram

Vano sa...

Åh vad mysigt det såg ut! Hehe tänkte direkt på Älvsjö när jag läste Avasjö ;)

TantGlad sa...

Kul och se dom här fina bilderna, och det ser ut att vara ett jättefint mysigt ställe. Fina söta hönor.

Kram på dig

Junitjej sa...

Vilken trevlig utflykt!