tisdag, juli 26, 2016

Vissa av oss hoppar

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer:

Annie sa...

Kul för Elin med studsmatta :)

Såg inlägget under med, duktig du är med promenaderna :)
Heja dig :)

Annie sa...

Sv: Ja förstår det, hon ser ut att trivas på studsmattan ;)

Ha en fin dag<3

Veiken sa...

Jajjemen och vissa andra fotograferar! Roligt med en studsmatta för Elin! Kram

"LillaSyster" sa...

=) Det är bra för skelettet! Hoppa på du Elin

Ama de casa sa...

Jösses vilken energi! Härligt :-)

Freja sa...

Jag gillar att hoppa studsmatta, det känns som att flyga. Men jag orkar knappt alls numer.

BP sa...

Snacka om ett riktigt gladinlägg! Å till min glädje ser jag att Elins arm verkar vara riktigt bra. Eller har jag fel?

znogge sa...

Studsmattor är alltid uppskattade :D Man kanske skulle testa eller inte...

Kram