fredag, juli 22, 2016

Torsdag uppdatering ☀️☕️☀️😀

Efter en tids fundering bestämde vi oss för att ta husvagnen å dra till Strömsund Jämtlands metropolen 😜
Strömsund ligger bara 12, 13 mil hemifrån , här finns tempererat utebad och Elins farfar & farmor bor här 👌
När vi kom till camping var den fullbelagd
Som tur checkade en norsk familj ut så vid 18tiden hade vi en husvagns plats 👍
Campingen är till 99% full av norrmän
Vi har fantastiskt sommarväder helt underbart jag sitter nu ute i solen med mitt kaffe ☕️
Att kunna sitta ute å njuta är ju verkligen skönt
☀️☀️☀️☀️☀️☀️

10 kommentarer:

Ami sa...

Vilken tur att ni fick en plats!
Njut av sommarvädret och ha en fin fredag
Kram

znogge sa...

Vilken tur att ni fick en plats! Som på beställning liksom. Fortsätt nu att njuta av sköna sommardagar!

Kram

"LillaSyster" sa...

Ha det så gott! Njut av lediga slappa dagar! Kram

Annie sa...

Låter härligt :)Ja det är så skönt med det fina vädret ;)
Hoppas din fotled blir bättre<3

Sv: Tack snälla :)
Jag tog mig iaf till Hc och min fysioterapeut :)
Men det var en pärs att ta sig upp från britsen efter akupunkturen ..

Kramar!

Ama de casa sa...

Åh vad härligt att campa! Jag kan verkligen sakna det ibland, fast nuförtiden är det mer hotellcamping som gäller för vår del :-)

Ha en toppenkväll!

BP sa...

Låter som en riktigt skön semester. Å vädret är ju en bonus såklart. Grattis till att ni lyckades få en ställplats. Tur och skicklighet helt enkelt;-)

Freja sa...

I Flata tillbringade jag några ungdomsår!

ullie sa...

åh nästan lite avis gillar ju husvagnsliv.
vi har nästan lika dan stol du o ja )

ha ha men va rolig du är . usch ja men otäckt me fobier va man får det i från. o ja e lycklig en kort tid över mina naglar hi hi

vännen matbordet har ja köpt på en loppis ett gasmmalt matsalsbord till fin rum eller hur man säger i typ något mörkt med gröna sitsar på hua...
målat vitt o klätt om stolarna i vit tyg som går att torka av.
Sånt kan du me köpa billigt o fixa så kul

ha en fin lördag i husvagnen njut kramar o hoppas allt e bra me dej

lenaiwales sa...

Vilken tur ni hade till sist!
Låter som en trevlig camping!
Njut och ha det bra!

FREEDOMtravel sa...

Härligt att vara ute med husvagnen! Intressant att det är så mycket norrmän! Vi minns att vi oxå träffade mycket norrmän när vi var på campingar i norra Sverige sommaren 2010.